صبح امروز با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان

عیادت نماینده مردم شهرستان بروجن و مسئولان از مصدومان‌ حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس

در پی حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس کارگران شهر نقنه - بروجن و در گذشت سه نفر از مصدومان این سانحه

اعلام عزای عمومی روز پنچشنبه اول دی ماه در شهرستان بروجن

در پی حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس کارگران شهر نقنه نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه با صدور پیام تسلیت، روز پنج‌شنبه اول دی ماه را عزای عمومی اعلام کردند.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۷۴

به گزارش جام جم آنلاین-بروجن؛ زینب خدیوی - بدنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی‌بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۱ آذر جاری، ۹ مصدوم این حادثه شامل 8 زن و1  مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.

درگذشت 3 نفر از کارگران حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس محور "نقنه - بروجن" 

متاسفانه هفته گذشته ۲ نفر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس محور "نقنه - بروجن" که به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان انتقال یافته بودند، جان خود را از دست دادند و روز گذشته هم  نیز یکی دیگر از این مصدومان جان خود را ازدست داد.

اعلام عزای عمومی روز پنچشنبه  اول دی ماه در  شهرستان بروجن

پیام تسلیت نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری بروجن

در پی حادثه آتش‌سوزی سرویس کارگران سردخانه بهار در شهر نقنه که منجر به جان باختن تعدادی از مصدومان شد؛ حجت الاسلام امیر قلی جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی،فتاح کرمی سرپرست فرمانداری بروجن و محمد احمدی شیخ شبانی امام جمعه با صدور پیام تسلیت، روز پنج‌شنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

اعلام عزای عمومی روز پنچشنبه  اول دی ماه در  شهرستان بروجن

 در بخشی از این پیام آمده:

این مصیبت جانسوز را به تمامی هم‌استانی‌های عزیز، مخصوصاً مردم فهیم شهرستان شهیدپرور بروجن، شهر نقنه و ایل بزرگ قشقایی تسلیت عرض نموده

"اینجانبان این مصیبت جانسوز را به تمامی هم‌استانی‌های عزیز، مخصوصاً مردم فهیم شهرستان شهیدپرور بروجن، شهر نقنه و ایل بزرگ قشقایی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان آرزوی بهبودی و سلامتی برای آسیب‌دیدگان حادثه، طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم. به احترام جان‌باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم به‌ویژه مردم شهر نقنه "روز پنج‌شنبه یکم دی‌ماه 1401" در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام و به همین مناسبت روز پنج‌شنبه مراسمی در حسینیه کاروان شهر نقنه از ساعت 14 تا 15:30 برگزار می‌گردد.


اعلام عزای عمومی روز پنچشنبه  اول دی ماه در  شهرستان بروجن

حضور در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان

اعلام عزای عمومی روز پنچشنبه  اول دی ماه در  شهرستان بروجن


حضور حجت الاسلام جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و فتاح کرمی سرپرست فرمانداری این شهرستان



اعلام عزای عمومی روز پنچشنبه  اول دی ماه در  شهرستان بروجن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها