رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش دو برابری ورود دارو به استان همدان خبر داد و اعلام کرد: به هیچ وجه کمبود سرم در همدان وجود ندارد اما باید کمبود داروهای ضدتشنج پیگیری و رفع شود.
کد خبر: ۱۳۹۱۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی در حاشیه بازدید از دو شرکت توزیع دارو و تعدادی از داروخانه‌های شهرستان همدان اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید و توزیع دارو تغییرات خوبی اتفاق افتاده به طوریکه ورودی شرکت‌ها در بخش داروهای آنتی‌بیوتیک افزایش یافته و وضعیت بهتر از یک ماه گذشته است.

وی افزود: به علت شیوع بیماری‌های ویروسی تنفسی نیاز به داروهای مسکن مانند نوافن، استامینوفن و برخی شربت‌ها افزایش یافته و وضعیت دارویی مراکز در زمینه نیاز به این داروها بهتر شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه به هیچ وجه کمبود سرم در همدان وجود ندارد، افزود: ذخایر سرم در شرکت‌های پخش دارویی و مراکز درمانی و بیمارستان خوب است.

وی با بیان اینکه ورودی دارو به استان بیش از دو برابر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در مورد سایر داروها وضعیت به مراتب بهتر شده است اما باید کمبود داروهای ضدتشنج پیگیری و رفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها