پاتوسی در شرایطی که زمان زیادی تا شروع مجدد لیگ برتر باقی نمانده بود، به ایران بازگشت اما نکونام روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران به شدت به این بازیکن معترض شد.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۹۷
انتقاد نکونام از بازیکن آفریقایی فولاد
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر،  اعتراض جواد نکونام به شرایط «آیاندا پاتوسی» و انتقادش از این بازیکن آفریقایی در رسانه‌های این کشور هم بازتاب داشته است.

تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی در هفته‌های گذشته پیگیری شد که آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی این تیم در آن حضور نداشت. پاتوسی به دلیل آنچه که آسیب دیدگی و تصادف در کشور آفریقای جنوبی عنوان کرده بود، از سفر به ایران و تمرین با فولاد سر باز زد و این مسئله گلایه جواد نکونام سرمربی فولاد را در پی داشت.

در هر حال پاتوسی در شرایطی که زمان زیادی تا شروع مجدد لیگ برتر باقی نمانده بود، به ایران بازگشت اما نکونام روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران به شدت به این بازیکن معترض شد.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «پاتوسی گفته تصادف کرده‌ام. اگر عکس‌های تصادف را ببینید خنده تان می‌گیرد. دست و سرش زخم شده است. باشگاه عکس‌ها را به من نشان داده. پای بازیکن سالم بوده و می‌توانست بیاید. اگر این اتفاق هم رخ داده بازیکن حق ندارد از خودش مراقبت نکند. یادم است در اسپانیا یکی از بازیکنان بزرگ بارسلونا وقتی برای تفریح خطرناک رفته بود، جریمه اش کردند. در همه دنیا همین است. شما اجازه ندارید وقتی تحت قرارداد باشگاه هستید چنین کاری کنید.»

این اظهارات سرمربی فولاد درباره پاتوسی در زادگاه این بازیکن و رسانه‌های آفریقای جنوبی هم بازتاب داشته است. وب سایت idiskitimes با انعکاس حرفهای نکونام، نوشت: «آیاندا پاتوسی در ایران مورد انتقاد سرمربی فولاد قرار گرفته و این هافبک آفریقای جنوبی را پس از حضور دیرهنگام در این تیم از تمرینات کنار گذاشته است.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها