واکنش‌ مشاور بانوان استاندارالبرز برای حذف جمهوری اسلامی ایران از عضویت کمیسیون مقام زن،

زنان و دختران ایرانی قوی، خلاق، پویا، مستقل و هوشمندانه در میادین اجتماعی و سیاسی فعال خواهند بود

فرمانده انتظامی البرز خبر داد

آغاز و دستگاه های خدمات رسان در سال ۱۴۰۱

طرح زمستانی پلیس البرز همزمان با سراسر کشور با حضور رده های مختلف پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۹۱

به گزارش  جام جم آنلاین البرز؛ سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: اعتقاد ما این است که مردم خوب کشورمان شایسته بهترین خدمات‌رسانی ها هستند و در همین راستا از امروز بیست و سوم آذر ماه همزمان با سراسر کشور طرح زمستانی رده‌های مختلف انتظامی و سایر دستگاه های خدمات رسان اعم از ستاد بحران، اورژانس و هلال احمر آغاز شده و به صورت فعال در محورهای مواصلاتی استان البرز مستقر و خدمات رسانی خواهند کرد.

سردار محمدیان حضور فعال پلیس و سایر دستگاه ها را بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای وقوع حادثه دانست و بخش دیگر را همکاری و عمل به توصیه‌های پلیس و دستگاه ها از سوی مردم اعلام کرد.

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که همه این اقدامات برای حفظ سلامتی و امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: انشالله با آغاز این طرح و حضور فعال پلیس و دستگاه های خدمات رسان در محورهای مواصلاتی و همچنین همکاری خوب مردم با این دستگاه ها، شاهد زمستانی شاداب و کم حادثه باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها