استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تمرکز بر نیازهای استان در تحقیقات دانشگاهی، گفت: تعریف نقش برای دانشجویان و پژوهشگران ارتقای صنعتی را به همراه خواهد داشت.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تمرکز بر نیازهای استان در تحقیقات دانشگاهی، گفت: تعریف نقش برای دانشجویان و پژوهشگران ارتقای صنعتی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۱۶

 


هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تمرکز بر نیازهای استان در تحقیقات دانشگاهی، گفت: تعریف نقش برای دانشجویان و پژوهشگران ارتقای صنعتی را به همراه خواهد داشت.

 

به گزارش روابط‌عمومی استانداری هرمزگان،مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، عصر امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه بازدید و به طور مستقیم با دانشجویان و پژوهشگران گفتگو کرد.


حضور در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، از دیگر برنامه‌های مهندس دوستی در این دانشگاه بود.

 

استاندار هرمزگان در این آیین با تبین نقش دانشجویان در تحول‌آفرینی جامعه، عنوان‌کرد: در نمایشگاه آثار پژوهشی، شاهد دستاوردهای خوبی بودیم که برخی از  آثار به نمایش‌ گذاشته شده با نیازهای استان تناسب داشتند بر همین اساس لازم است روی این موضوع تمرکز بیشتری معطوف شود.

 

وی افزود: استان هرمزگان از لحاظ اقلیم، منابع، معادن و زمینه‌های تحقیق و پژوهش دارای تنوع بسیار بالایی است و این امر دست پژوهشگران را برای انجام کارهای تحقیقاتی باز تر می‌کند.

 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، عنوان‌کرد: برای ایفای نقش پررنگ صنایع در اقتصاد باید به سمت صنایع نسل چهارم حرکت کنیم و فرآیندهای صنعتی را ارتقا دهیم که این مهم با تعریف نقش برای اساتید، پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان محقق می‌شود.

 

مهندس دوستی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان گفت: اصل مهم در توسعه کشاورزی توجه به افزایش بهره‌وری است و خوشبختانه شاهد بودیم که پژوهشگران دانشگاه در پرورش بذرهای هیبریدی به موفقیت خوبی دست پیدا کرده بودند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: دستاوردهای دانشگاه آزاد استان در حوزه‌های هنر و علوم پزشکی نیز قابل تقدیر است.

 

گفتنی است در این مراسم  چهار پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان معرفی و  تجلیل شدند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها