مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبرداد:

پاداش شرکت گاز لرستان به مشترکان کم مصرف

خرم‌آباد-جام جم آنلاین- مدیرعامل شرکت گاز لرستان، تاکید کرد: مشترکان کم مصرف گاز در استان از پاداش و تخفیف بهای گاز این شرکت بهره‌مند می‌شوند
خرم‌آباد-جام جم آنلاین- مدیرعامل شرکت گاز لرستان، تاکید کرد: مشترکان کم مصرف گاز در استان از پاداش و تخفیف بهای گاز این شرکت بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: ۱۳۹۰۷۴۱

 به گزارش جام جم آنلاین لرستان  کرم گودرزی با اشاره به وضعیت مصرف گاز در لرستان، اظهار داشت: همه ساله با شروع فصل سرما و استفاده از گاز به عنوان یک انرژی پاک و البته گرمایشی، مصرف این حامل انرژی در کل کشور افزایش پیدا می‌کند و ما هم مستثنی از کل کشور نیستیم.
وی، عنوان کرد: منتها با اتخاذ یک سری تمهیدات و صرفه جویی، می‌توان کمک کرد که بتوانیم از این نعمت خدادادی استفاده بهینه را داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر استفاده از لباس‌های گرم در منازل، استفاده از پنجره‌های دو جداره، بستن پنجره‌ها، استفاده از پرده‌های ضخیم و… گفت: در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش مصرف گاز در استان هستیم.
گودرزی، افزود: افزایش مصرف گاز در استان نیز به دلیل افزایش تعداد مشترکان گاز در لرستان است.
وی با اشاره به پلکانی شدن بهای گاز، بیان داشت: در این راستا ۱۲ پلکان در نظر گرفته شده، سه پلکان اول مربوط به مشترکانی است که در مصرف گاز رعایت می‌کنند، از پلکان سه تا ۱۰ پر مصرف‌ها و پلکان ۱۰ تا ۱۲ نیز بد مصرف‌ها هستند.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان، ادامه داد: در سه پلکان اول نسبت به مدت مشابه سال قبل هیچ گونه افزایش قیمت بهای گاز را نخواهیم داشت، در سال گذشته نزدیک به ۶۵ درصد مصرف کنندگان گاز در کشور در این گروه بوده‌اند و مصرف خود را مدیریت کرده‌اند.
گودرزی، عنوان کرد: همچنین مشترکانی که بتوانند مصرف گاز خود را طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند، به ازای هر یک واحد درصد مشمول تخفیف معادل سه واحد درصد و تا سقف ۴۵ درصد می‌شوند و از شرکت گاز پاداش می‌گیرند./مهر
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها