معاون استانداری تهران اعلام کرد

مدارس و دانشگاه‌های تهران برای ۳روز مجازی شدند

معاون استاندار تهران از «غیرحضوری» شدن مدارس و دانشگاه‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۰۷۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه هم غیرحضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز سه شنبه با حضور اعضاء برگزار شد که با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند به صورت غیر حضوری فعالیت کنند. همچنین کلاس های دانشگاههای استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند غیر حضوری خواهد بود.

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند تعطیل هستند.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا چهارشنبه و پنجشنبه ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز جمعه متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها