سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان به ریاست کامرانی معاونت سیاسی ، امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان و با حضور خادمی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای ستاد در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان به ریاست کامرانی معاونت سیاسی ، امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان و با حضور خادمی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای ستاد در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۵۶۲

هرمزگان-جام جم انلاین-سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان به ریاست کامرانی معاونت سیاسی ، امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان و با حضور خادمی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای ستاد در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

 

معاونت سیاسی ، امنیتی اجتماعی استانداری در این جلسه اظهار داشت : نظام آموزشی باید متناسب با نسل جدید رشد کند و با برنامه ریزی و فراهم آوردن اوقات مناسب و مفید نیازهای آنان را برآورده سازد تا در کنار برطرف کردن نیازهای جامعه برای دانش آموزان نیز جذابیت داشته باشد.
 
 
احسان کامرانی بیان داشت : برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع فضای مجازی، بومی سازی با فرهنگ ملی و ارج نهادن به ارزش های کشور در این فضا را به عنوان راهکارهای پیشگیری از آسیب های موجود بیان نمودند.
 
 
وی ادامه داد : چالش های فضای مجازی، یک حقیقت اجتناب ناپذیر است که می توانیم با بهره برداری اصولی و آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی، چالش ها را به حداقل رسانده و دسترسی به اهداف را آسان‌تر کرد و بایستی از همه ظرفیت ها از جمله متخصصان، نخبگان، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه‌ها و معلمان برای مبارزه با هرگونه آسیب اجتماعی به بهترین نحو استفاده شود.
 
 
مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه اظهار داشت : باید کلاسهای آموزشی با هدف آشنایی خانواده ها و نسل جوان با فضای مجازی ، معرفی آسیب ها، مزایا و ظرفیت های فضای مجازی ، و نیز آگاهی بخشی به خانواده ها و کاربران در استان برگزار شود.
 
 
وی یادآور شد : در کلاس های آموزشی استفاده از کارشناسانی که تجربیات ارزنده و کاربردی در این فضا دارند بهره گرفته شود تا مخاطبان بصورت عینی و ملموس با این فضا آشنا شوند.
 
 
همچنین در این جلسه ، پلیس فتا استان درخصوص برگزاری کارگاه های آموزشی برای دستگاه های دولتی وخانواده ها وجامعه هدف ادارات اعلام آمادگی نمود.
 
 
لازم بذکر است ، این جلسه با موضوع آسیب های اجتماعی در فضای مجازی جوانان و دستور کار ارائه نتایج پژوهش بررسی نقش فضای مجازی در شکل‌گیری مفاسد اخلاقی ، ارائه گزارش پلیس فتا در خصوص جرائم فضای مجازی در استان و راهکارهای پیشگیری ، گزارش شش ماهه اوقات فراغت ، تشریح آیین نامه گفتگوی جوانان با مسئولین برگزار شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها