زندگی روی بمب‌ساعتی
پیگیری ماجرای ایمن‌سازی ساختمان‌های پرخطر تهران

زندگی روی بمب‌ساعتی

مرکز اطلاع‌ رسانی آتش‌ نشانی تهران تشریح کرد:

جزئیات حریق کارگاه تولید مبلمان در تهران

آتش نشانی تهران جزییات حریق در کارگاه تولید مبلمان در علی آباد قاجار را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۹۰۲۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌ رسانی آتش‌ نشانی تهران، در ساعت ۹:۲۶ صبح امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه مبل‌ سازی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه ۱۳۲ و ۱۲۵ را به همراه تانکر آب ایستگاه ۸۷ به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، روستای علی آباد قاجار اعزام کرد.

در ادامه با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در قسمتی از یک کارگاه رنگ کاری مبلمان و مصنوعات چوبی به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به کارگاه‌های مجاور است که در همین راستا بلافاصله عملیات اطفای حریق آغاز شده و آتش‌نشانان پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با به‌کارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی از آتش‌نشانان نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت‌های مختلف کارگاه و ساختمان پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران و ساکنین، در میان دود و حرارت گرفتار نشده‌اند.

نیروهای عملیات دقایقی بعد آتش سوزی در این کارگاه را مهار و سپس به طور کامل خاموش کردند. این حادثه مورد مصدوم و فوتی برجای نگذاشت علت وقوع این آتش‌سوزی و برآورد دقیق میزان خسارات وارده نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی تهران در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها