سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

نگرانی دامغانی‌ها در حوزه درمان رفع می‌شود

طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا؛

نقشه کرونایی استان سمنان آبی شد

طبق اطلاعات و داده‌های ستاد مقابله با کرونا تمام هشت شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی یا همان شرایط تثبیت شده قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۹۰۱۵۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، آخرین آمارها و داده‌های وزارت بهداشت و همچنین ستاد مقابله با کرونا مبتنی بر آمار دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان از تثبیت شرایط کرونایی در هشت شهرستان استان سمنان می‌دهد.

هم اکنون تمام هشت شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و این در حالی است که تا همین دو هفته قبل مهدی شهر در استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت.

آمارها نشان از تثبیت و فروکش کردن کرونا دارد هم اکنون مراجعه به بیمارستان‌ها با علائم حاد تنفسی کرونا و آنفولانزا وجود دارد اما تعداد آن از پنج نفر نیز تجاوز نمی‌کند همچنین اغلب مراجعه‌ها برای آنفولانزا است.

کارشناسان اعتقاد دارند که تا ریشه کنی کامل کرونا هنوز راه زیاد بوده و همچنان توصیه مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان استفاده از ماسک در فضاهای پر ازدحام است.

همزمان با ایام فاطمیه و برگزاری مراسم مختلف، یکی از توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان، در جریان نگه داشتن هوا در هنگام برگزاری تجمعات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها