اغتشاشگران و عاملان ترور و خشونت به عدالت سپرده می‌شوند
وزیر خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای هلندی:

اغتشاشگران و عاملان ترور و خشونت به عدالت سپرده می‌شوند

یک نماینده مجلس به تحلیل دلایل پُشت کردن بازاریان و اصناف به فراخوان اعتصاب اجباری جریانات معاند پرداخت.
کد خبر: ۱۳۹۰۰۴۱

روح الله ایزدخواه، نماینده تهران درباره چرایی روی خوش نشان ندادن بازار به فراخوان های تکراری ضد انقلاب برای اعتصاب، به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: اغتشاشگران روی موضوعاتی مانور می‌دهند که اساسا جزو خواسته های اصلی و واقعی مردم نیست و حتی اگر جامعه نسبت به برخی از موارد انتقاد داشته باشند اما متوجه این قضیه هستند که موضوعات و مطالبات اصلی خود را با مسائل مصنوعی نکنند.

وی با اشاره به تاثیرپذیری بخشی از جریان های سیاسی و به طور خاص سلبریتی ها از فضای تبلیغاتی سنگین خارج از مرزها و شبکه های ضد انقلاب گفت: تجربه نشان داده که برخی از سلبریتی ها همیشه مسائلی اصلی و فرعی را مخلوط می کنند و بعضا مواضعی اتخاذ می کند که یا از روی جهالت است و یا از باب غرض ورزی.

عضو کمیسیون صنایع و معادن خاطرنشان کرد: بازار و اهل کسب و کار کاملا متوجه هستند که برخی قصد سوءاستفاده از فضای اعتراضی و طرح مسائل مصنوع، بی منطق و بی بته را دارند و از این رو اگرچه اعتراض را حق طبیعی خود می دانند اما حاضر نیستند که با اقدامات غیرقانونی فضا را برای موج سواری اغتشاشگران و ضد انقلاب فراهم کنند.

ایزد خواه در عین حال تصریح کرد: در کنار فرصت ندادن به عناصر ضد انقلاب و آشوبگران، مسئولان هم حق ندارند وقتی ترفندهای اغتشاشگران راه به جایی نبرد و سرشان به سنگ خورد، به خود غره شوند که فراموش کنند که مردم معترض هستند. به هر صورت مردم اعتراض دارند و اعتراضاتشان به حق است و مدیران نباید ناکامی آشوبگران را مصاده به مطلوب کنند و شکست آنها را به نفع خود فاکتور بزنند.

به گفته این نماینده مجلس، باید حق اعتراض مردم را محفوظ و محترم بداند و میدان بیشتری را برای آنها جهت بیان اعتراضاتشان فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها