مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:اعضای بدن جوان ۲۹ ساله از شهرستان زرند که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.  
کد خبر: ۱۳۸۹۵۹۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضاجعفری،افزود:مرحوم سید عباس حسینی،پس از بستری در بیمارستان سینا شهرستان زرند و تایید مرگ مغزی و رضایت اولیه خانواده،به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل و در بخش آی سی یو جنرال این بیمارستان بستری می شود.

وی ادامه داد:پس از رضایت نهایی خانواده،دو کلیه وی به دو خانم ۲۹ و ۳۵ ساله اهل رفسنجان و گلباف و کبد وی به یک خانم ۵۰ ساله اهل کرمان ۱۴ آذرماه در بیمارستان افضلی پور پیوند زده شد.
 
مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده  مرحوم سید عباس حسینی و تلاش و زحمات تیم های پزشکی و پرستاری بیمارستان سینا شهرستان زرند،مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری، تیم های جراحی و پزشکی،بیهوشی، پرستاری آی سی یو جنرال و پرستاری بخش پیوند،مسئول و همکاران اتاق عمل بیمارستان افضلی پور قدردانی کرد.

تاکنون اعضای بدن ۲۰۹ بیمار مرگ مغزی در کرمان اهدا و ۱۲۲۸ پیوند کلیه (از اهدا کننده زنده و بیمار مرگ مغزی) و ۷۳ پیوند کبد در کرمان انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها