مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

تحصیل ۴۲۰۰دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو دردانشگاه فرهنگیان گفت:بیش از۴هزارو ۲۰۰دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان مشغول تحصیل هستند
کد خبر: ۱۳۸۹۵۱۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضارضایی،درمراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کرمان بیان کرد:16 آذرماه ياد آور تبلور غيرت و همت دانشجويان سرافراز همگام با ساير اقشار ملت ايران درپاسداشت ارزشهای دينی وملی است كه ماندگارترين جلوه های ايثار و از خودگذشتگی را در صفحات زرين تاريخ ايران اسلامی ترسيم نمودند.

وی با بیان اینکه بدون حضور دانشجویان دانشگاه معنا و مفهومی ندارد خاطر نشان کرد:رونق مدارس و دانشگاه به دانش آموزان و دانشجویان است.

رضایی،خطاب به دانشجویان گفت:قدر خود را بدانیدو از لحظه به لحظه دوران دانشجویی حداکثر استفاده را در جهت توانمندی خود در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و شغلی استفاده کنید.

وی استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در پست های مدیریتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش را ضروری دانست و افزود:با تشکیل گروه مشاوران جوان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور فارغ‌التحصیلان این دانشگاه درآینده مدیران توانمندی درحوزه آموزش وپرورش، خواهد یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانشجویان گفت:فعالیت شما در اینجا شکل گیری شخصیت کاری شما در آموزش و پرورش است پس با جدیت ضمن عضویت در تشکل های دانشجویی از ظرفیت این تشکل ها هم استفاده کنید.

وی بابیان اینکه«العلم سلطان»خطاب به دانشجویان تاکید کرد:از هم اکنون دنبال ادامه تحصیل باشید‌.

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مراسم گرامیداشت روز دانشجو در آستانه ۱۶آذر روز دانشجو در تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر طوسی کرمان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها