مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

تحصیل ۴۲۰۰دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم 13آبان 1401 گفت:برگزاری باشکوه و پرشور مراسم 13 آبان با حضور بانشاط دانش آموزان و خانواده ها نماد همدلی و انسجام ملی است.
کد خبر: ۱۳۸۴۹۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا رضایی،با اشاره به تشییع پیکر دانش آموز شهیدعلی اصغرلری گویینی که در حادثه تروریستی شیراز به شهادت رسید،گفت:برگزاری باشکوه این مراسم در آستانه روز دانش آموز ضرورت دارد.

وی افزود:قبل از راهپیمایی 13آبان درصدد هستیم در روز چهارشنبه 11آبان گردهمایی بیش از 5هزار دانش آموز دختر کرمانی را در سالن تلاش برگزارکنیم،این مراسم باعنوان غرش دانش آموزان دختر کرمانی با حضور سخنران کشوری و برنامه های متنوع برگزار می شودو زنگ استکبارستیزی هم نواخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:راهپیمایی 13آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و نشان دهنده وحدت و اتحاد ملی است که با توجه با ناآرامی های اخیر امسال ازاهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

بر پایه این گزارش،جلسه برنامه ریزی راهپیمایی13آبان با حضور مدیرکل،مشاور اجرایی،معاون پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات فرهنگی،هنری و اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان،روسای سازمان های بسیج فرهنگیان ودانش آموزی استان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی و...در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها