رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری هفت هزار و ۹۱۶جلسه دادرسی الکترونیک در استان،گفت:نرخ رسیدگی به پرونده ها در استان کرمان افزایش داشته و از این رو اقدامات انجام شده در این حوزه جای تقدیر داردو این میزان تا پایان سال جاری باید به 100 درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۱۳۸۹۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی،در شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان افزود:بررسی عملکرد هشت ماهه دادگستری کل استان کرمان انجام شده و مقرر است که تلاش مضاعفی در شهرستان ها و مرکز استان به منظور سامان  به وضعیت عملکرد دستگاه قضایی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه میانگین ابلاغ الکترونیک در استان کرمان 93 درصد است،گفت:ابلاغ الکترونیک از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بر نظارت ویژه بر نرخ رسیدگی به پرونده ها نیز تاکید کرد و ادامه داد:ابلاغ الکترونیک و نرخ رسیدگی به پرونده ها در دادگاه های بخش باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به فعالیت کارگروه های ویژه برای نظارت بر اتقان احکام،گفت:باید آسیب شناسی شود تا میزان اتقان آرا افزایش یافته و دلایل نقض آرا نیز احصاء گردد.

وی ادامه داد:استفاده از ظرفیت دادرسی های الکترونیک و ارتباط الکترونیک با زندان ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه بر دقت هر چه بیشتر در پرونده ها تاکید کرد و گفت:مقامات قضایی باید نسبت به رسیدگی به درخواست های مردمی حساسیت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی به تدوین بولتن بازدیدهای قضایی از شهرستانهای استان نیز اشاره و بیان کرد:دراین سفرهاضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا،جلسات متعددی بامسئولان شهرستانی،قضات، اعضای شوراهای حل اختلاف و ... انجام و ضمن بازدید از شعب قضایی،مشکلات واحدهای اقتصادی بزرگ استان نیز مورد بازدید و رسیدگی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها