رئیس‌ جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس:

اغتشاشات اخیر جنگ احزاب بود |به معاندین رحم نخواهیم کرد

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: نسل جدید در مقابل دشمنان کو‌تاه نخواهند آمد.
کد خبر: ۱۳۸۸۹۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم استان کردستان که در سالن آزادی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلامی اسلامی و ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این دیار اظهار داشت: امیدواریم در این سفر گام‌های مهمی در جهت رفع مشکلات استان کردستان در حوزه‌های مختلف برداشته شود.

وی با بیان اینکه حضور بنده و همکارانم در جمع مردم با صفا، خونگرم و مجاهد استان کردستان یک افتخار است، افزود: پروژه آبرسانی به سنندج که ۸ سال مردم چشم‌انتظار آن بودند، امروز با روحیه جهادی مسئولان و پیمانکاران و قرارگاه خاتم‌الانبیا به بهره‌برداری رسید تا مردم از آب گوارا بهره‌مند شوند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه طرح‌های دیگر که در مسیر توسعه استان قرار دارد، سریع‌تر دنبال و اجرایی شود، تصریح کرد: بنای کلنگ‌زنی در این دولت نداریم مگر پروژه‌هایی که متناسب با نیاز باشد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، اظهار داشت: مردمی مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی و ... دارند، اما در برابر دشمن وحدت و انجسام دارند و مردم خطه کردستان و شیعه و سنی سال‌ها در کنار هم زندگی کرده‌اند، ولی به دشمن اجازه جولان نداده‌اند.

وی با بیان اینکه کردستان جایگاه مردمان مجاهد است، افزود: روحیه ایثار در مردم عزیزمان وجود دارد و اجازه نقش‌آفرینی به دشمن نمی‌دهند و دشمن بداند این نسل هم مانند پدرانشان مقاومت خواهند کرد و در مقابل دشمنان کو‌تاه نخواهند آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها