پیروزی 2بر صفر برزیل مقابل صربستان باعث شد زردپوشان با خیالی راحت و برای به دست آوردن امتیاز لازم به منظور قطعی کردن صعودش مقابل سوئیس پا به میدان بگذارند. ریچارلیسون که با بریس مقابل سوئیس اولین پیروزی را به تیمش هدیه داد معتقد است خدا در کنار اوست و از تلاشش برای رسیدن به جام‌جهانی باخبر بود که حالا فرصتی پیدا کرده تا خود را در بزرگ‌ترین تورنمنت ملی ثابت کند.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۰۶

مهاجم تاتنهام در هفت بازی اخیر خود برای برزیل در تمامی رقابت‌ها 9 گل به ثمر رسانده و هشتمین برزیلی است که در اولین بازی خود در جام‌جهانی موفق به گلزنی شده و آخرین بار نیمار سال 2014 در اولین بازی خود در جام‌جهانی گلزنی کرده بود. از وقتی ریچارلیسون در سپتامبر 2018 اولین بازی خود را برای برزیل کرده، هیچ بازیکنی به اندازه او موفق به گلزنی برای سلسائو نشده است (19گل).برزیل در 16بازی اخیر خود در مرحله گروهی جام‌جهانی شکست نخورده است و قصد دارد اولین تیمی باشد که در مرحله گروهی این رقابت‌ها 17بازی را بدون شکست پشت سر می‌گذارد.برزیل شانس اصلی برای صدرنشینی در گروه G به حساب می‌آید، اما سوئیس را نباید دست‌کم گرفت. آنها اولین بازی خود را به لطف گل بریل امبولو، بازیکن کامرونی‌الاصل خود، کامرون را یک - صفر شکست دادند. سوئیس برای اولین‌بار از سال 2006 که توگو و کره‌جنوبی را شکست داد به دنبال این است که دو بازی ابتدایی خود را در جام‌جهانی با پیروزی پشت سر بگذارند.از سوی دیگر، برزیل بدون نیمار پا به این مسابقه خواهد گذاشت. ستاره سلسائو در بازی مقابل صربستان از ناحیه مچ پا مصدوم شد و بازی‌های مرحله گروهی را از دست داد اما تیته خیالش راحت است که سوپراستار پاری‌سن ژرمن را در اختیار خواهد داشت.

 پیش‌بینی
 ابررایانه‌ها نیز کاملا طرفدار برد برزیل هستند به طوری که شانس برد برزیل را 62.7درصد پیش‌بینی کرده‌اند و 16.3درصد به سوئیس شانس برد داده‌اند. احتمال تساوی بازی نیز 21درصد است.

منبع: ضمیمه جام22 روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها