در راستای دیدار با ایثارگران صورت گرفت،

سفر یکروزه مدیرکل بنیاد هرمزگان به شهرستان رودان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا به شهرستان رودان سفر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا به شهرستان رودان سفر کرد.
کد خبر: ۱۳۸۸۴۷۶

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا به شهرستان رودان سفر کرد.

 

عطا ناوکی به همراه  غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی و محمد تنیان معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با حضور در گلزار شهدا و ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان، با 40 تن از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در منزل دیدار کرد گفت: دیدارهای حضوری سبب می‌شود که از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل جامعه ایثارگری قرار بگیریم.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به‌عنوان ولی‌نعمتان کشور یاد کرد و افزود: با روش‌های متفاوت به‌ویژه از طریق برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم پیام و سیره شهدا را به جامعه انتقال دهیم.


ناوکی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ارزشمندترین یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: تجلیل، تکریم و حفظ منزلت ایثارگران از رسالت‌های اساسی بنیاد محسوب می‌شود.

 

newsQrCode
برچسب ها: بنیاد شهید رودان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها