امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: صبر و استقامت و ایمان به وعده های الهی، از ویژگی های روحیه بسیجی و ضامن پیشرفت و موفقیت است.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۹۰
به گزارش جام جم آنلاین تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان، گفت: یکی از ویژگی های انسان های باتقوا، ایمان به وعده های الهی است.

وی اذعان داشت: از دیدگاه اسلام، فرزند نان خور نیست، بلکه نان آور است و به خانه برکت می‌دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: مسئولان باید بر اساس قانون جوانی جمعیت، از فرزندآوری حمایت مادی و معنوی بکنند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه، با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت: هرجا با روحیه بسیجی عمل کردیم، به موفقیت های زیاد رسیدیم و هرجا از این روحیه دور شدیم،‌ به موفقیت نرسیدیم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: صبر و استقامت و ایمان به وعده های الهی، از ویژگی های روحیه بسیجی و ضامن پیشرفت و موفقیت است.

وی در ادامه، گفت: عموم ورزشکاران ایرانی،‌ در میادین مختلف ورزشی با غیرت و تعصب ملّی و برای شادی مردم تلاش میکنند و ما هم باید از آنها حمایت کنیم.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: عرصه نبرد ایران اسلامی با استکبار، در زمین فوتبال نیست، بلکه عرصه ایدئولوژیک است.

حجت الاسلام حسن حیدری خاطر نشان کرد: امروز تفکر مقاومت اسلامی در مقابل تفکر لیبرال غربی صف آرایی کرده است و به فضل الهی، پیروزی از آنِ مقاومت و ایستادگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها