معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بر لزوم استفاده از نیروهای نخبه بومی در مشاغل تخصصی و‌ تقویت اقتصاد با محوریت مردم و مردمی سازی مدیریت دریا تاکید کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بر لزوم استفاده از نیروهای نخبه بومی در مشاغل تخصصی و‌ تقویت اقتصاد با محوریت مردم و مردمی سازی مدیریت دریا تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۰۷

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بر لزوم استفاده از نیروهای نخبه بومی در مشاغل تخصصی و‌ تقویت اقتصاد با محوریت مردم و مردمی سازی مدیریت دریا تاکید کرد. 

 

میثم لطیفی در نشست بررسی مسائل و مشکلات نیروی انسانی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت : باید از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه بومی در مشاغل اقتصادی هرمزگان استفاده و اقتصاد این منطقه را تقویت کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم هرمزگان باید در اقتصاد منطقه خود سهم داشته باشند ، تصریح کرد : به طور قطع با پیگیری و کار و تلاش، این مهم محقق خواهد شد.

 

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به لزوم ارتباط بنادر استان‌ها با دانشگاه‌ها با رویکرد همفکری در طراحی و تدوین طرح‌های دانش‌بنیان و کاملا علمی با افق ۱۰ و ۲۰ ساله گفت : باید پیگیری شود تا دانشگاه‌ها در حوزه‌های دریانوردی و شیلات همکاری مثبت و سازنده‌ داشته باشند.

 

لطیفی گفت : در حوزه دریا و دریانوردی و مدیریت یکپارچه دریا، کرانه و پسکرانه نیاز به تحول داریم ، لذا در راستای بهره‌وری بهتر از دریا و بندر باید به سمت مردمی سازی مدیریت دریا پیش برویم. 

 

وی با بیان اینکه به تاثیر نخبگان در عرصه‌های مختلف اعتقاد داریم، بر حمایت از جوانان و نخبگان و استفاده‌ از ظرفیت جوانان بومی تاکید کرد .

 

معاون رئیس جمهور اظهار داشت : حتما به دانشگاه‌ها سفارش رشته‌های مرتبط با دریا داده شود تا بتوانیم روند پیشرفت را به طور علمی و دانش‌بنیان طی کنیم.

 

بنا بر این گزارش ؛ در این نشست که علی اکبر صفایی ، معاون وزیر راه و مدیر عامل و حسن بیک محمدلو معاون برنامه‌ریزی ، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از معاونان و مدیران بنادر هرمزگان حضور داشتند ، اعضای جلسه به ارائه نقطه‌ نظرات و مسائل و مشکلات ساختار و‌ نیروی انسانی این سازمان در حوزه ‌های مختلف پرداختند.

 

گفتنی است ؛ میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از بنادر شهید حقانی به عنوان بزرگترین پایانه مسافری کشور ، بندر شهید باهنر ، بندر چند منظوره خمیر و همچنین بندر شهید رجایی به عنوان دروازه‌ اقتصادی ایران بازدید و با ظرفیت‌ها و توانمندی‎های این بنادر از نزدیک آشنا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها