یک ادغام محیط‌نیستی | خطر تشکیل یک سازمان ناکارآمد
سایه ادغام به سازمان‌های محیط‌زیست و منابع طبیعی نزدیکتر شد

یک ادغام محیط‌نیستی | خطر تشکیل یک سازمان ناکارآمد

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز

جشن ازدواج ۱۱۰ زوج جوان مورد حمایت کمیته امداد البرزی

جشن ازدواج 110 زوج مورد حمایت کمیته امداد با اقدام مشترک اعضای ستاد برگزاری این جشن و با حضور جمعی از خیّران و مسئولان برگزار شد
کد خبر: ۱۳۸۸۱۹۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه کمک به امر مقدّس ازدواج در بین جامعه هدف این نهاد ازجمله برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است گفت: جشن ازدواج 110 زوج مورد حمایت کمیته امداد با اقدام مشترک  اعضای ستاد برگزاری این جشن و با حضور جمعی از خیران و مسئولان برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر تدارک تمهیدات لازم جهت سفر به مشهد مقدس، تامین جهیزیه نوعروسان، ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه‌مدت درزمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله خدمات کمیته امداد به‌منظور آمادگی این نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

محمدی فرد با اشاره به اینکه  یکی از سیاست های راهبردی کمیته امداد ترغیب و تشویق جوانان به امر ازدواج است گفت:  205 سری جهیزیه در استان البرز توزیع خواهد شد که تا کنون 110 سری از این جهیزیه ها به نوعروسان مورد حمایت اهداء  شده است و باقی این جهیزیه ها طی هفته های آتی توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: هر سری جهیزیه شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی،جاروبرقی، یخچال فریزر و اجاق گاز به ارزش ۲۲ میلیون تومان می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها