مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: در حال حاضر مدیریت جهادی یکی از بهترین راه‌ها برای حفاظت از نظام محسوب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: در حال حاضر مدیریت جهادی یکی از بهترین راه‌ها برای حفاظت از نظام محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۳۰

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: در حال حاضر مدیریت جهادی یکی از بهترین راه‌ها برای حفاظت از نظام محسوب می‌شود.

 

عطا ناوکی در نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه‌ شهدایی که در حادثه اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند، گفت: حفظ ارزش‌های نظام بر همه ما واجب است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه توصیه همه شهدا اطاعت از ولایت فقیه و حراست از نظام جمهوری اسلامی است، افزود: همه ما باید با تلاش، کوشش و گفتمان صحیح بتوانیم نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کنیم.


وی بهترین راه برای مقابله با دشمنان را انتقال و تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: دشمنان از احساسات پاک دختران و پسران جوان ما سوء استفاده می‌کنند لیکن باید بیشتر مراقب باشیم.


ناوکی ضمن اشاره به اینکه مدیریت جهادی بهترین راه حفاظت از نظام است، گفت: باید در راستای رفع مشکلات ایثارگران بیشتر تلاش کنید.


در پایان نشست هر یک از معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان مطالبی را پیرامون حوزه کاری خود بیان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها