فوتبالیگا اپلیکیشن محتوایی، خبری و سرگرمی فوتبالی می‌باشد که برای پوشش اختصاصی جام جهانی و مسابقات فوتبال ایران و جهان آماده گردیده است. از بعد محتوایی، جدیدترین و خاطره‌انگیزترین موزیک‌ها و آهنگ‌های فوتبالی و ورزشی تحت عنوان بخش "موسیقی فوتبالی"، بهترین فیلم‌ها و سریال‌های فوتبالی و ورزشی ایران و جهان تحت عنوان بخش "فیلم و سریال فوتبالی"، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های صوتی فوتبالی تحت عنوان بخش "کتاب صوتی فوتبالی" و حواشی و گزارش‌های ویدیویی مسابقات تحت عنوان بخش "ویدیو فوتبالی" ارائه شده است.
کد خبر: ۱۳۸۷۶۹۴

پیش بینی فوتبال اخبار فوتبال ایران و جهاناز بعد خبری، جدیدترین اخبار، حواشی و اتفاقات در بخش "اخبار فوتبالی" به صورت لحظه‌ای قابل پیگیری هستند. و در نهایت از بعد سرگرمی، دو بخش "بازی آنلاین فوتبالی" برای رقابت آنلاین با بازی‌های هایپرکژوال و اعطا جایزه به نفرات برتر، و همچنین بخش "پیش‌بینی مسابقات فوتبال" که امکان پیش‌بینی مسابقات فوتبال و کسب امتیاز برای تصاحب جوایز نفیس و ارزنده را برای کاربران فراهم می‌نماید.

همزمان با رویداد مهم جام جهانی فوتبال 2022 قطر، تمرکز فوتبالیگا بر روی مهم‌ترین رویداد فوتبالی دنیا قرار داده شده است تا همراهان فوتبالیگا در جریان آخرین اخبار، حواشی، اتفاقات، ویدیوها و کلیپ های مربوط به مسابقات جام جهانی قرار گیرند و با انجام بازی آنلاین و پیشبینی، جوایز ارزنده و نفیس مسابقات را از آن خود کنند. پس از جام جهانی تمرکز فوتبالیگا بر دیگر رویدادها روتین فوتبال ایران (لیگ برتر خلیج فارس، جام حذفی ایران و دیگر لیگ‌های فوتبالی ایران) و همچین فوتبال جهان (جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ ملت های اروپا، جام کنفدراسیون‌ها، لیگ داخلی کشورهای اروپایی و دیگر قاره ها) و به طور کل تمامی رویدادهای مهم فوتبالی خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات فوتبالی در فوتبالیگا

سایت‌های پیش‌بینی فوتبال در کنار اپلیکیشن پیش‌بینی فوتبال به شما این امکان را می‌دهد تا حدس خود را برای نتیجه نهایی یک مسابقه فوتبال ارائه دهید. مشخصا حدس دقیق‌تر باعث دریافت امتیاز بیشتر می‌شود. امتیاز بیشتر نیز شانس شما را برای کسب جوایز نفیس‌تر بالا می‌برد. یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه پیشبینی فوتبال پیش روی شماست. در بخش پیش‌بینی فوتبالیگا می‌توانید تمامی مسابقات مرحله گروهی و حذفی جام جهانی و همچنین تمامی بازی‌های فوتبال ایران، اروپا و جهان را پیش‌بینی کنید و در صورت قرارگیری در لیست برندگان، جوایزی نفیس دریافت نمایید. با تشخیص درست نتیجه بیشترین امتیاز را دریافت می کنید. تشخیص تفاضل گل درست، تشخیص برنده/بازنده و در نهایت حتی با حدس اشتباه نیز امتیاز دریافت خواهید کرد؛ پس هیچ کدام از بازی‌ها را از دست ندهید!

در مسابقه پیش بینی فوتبال فوتبالیگا ضریب بیشتری برای دریافت امتیاز در نظر گرفته شده است. اگر بتوانید نتیجه یک مسابقه را به صورت دقیق پیش‌بینی کنید، بیشترین ضریب یعنی 10 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. اگر تفاضل گل را درست حدس بزنید، 7 امتیاز به اندوخته امتیازی واریز می‌شود. اگر برنده یا بازنده بودن تیمی را به درستی تشخیص دهید، 5 امتیاز برای محاسبه می‌شود و در نهایت اگر پیش‌بینی کاملا اشتباهی انجام دهید، 2 امتیاز برای شما محاسبه می‌شود؛ یعنی صرفا شرکت در مسابقه و ثبت یک نتیجه برای حضور در جدول رتبه بندی امتیازی و دریافت شانس برای کسب جوایز نفیس و ارزنده فوتبالیگا کافیست. امتیازات و جوایز با بهترین سایت‌های پیش‌بینی فوتبال خارجی نیز قابل قیاس هستند و در اینجا شما می‌توانید به صورت اختصاصی با فوتبال دوستان ایرانی داخل و خارج از کشور به رقابت بپردازید و جایزه‌ها را از آن خود کنید.

اخبار لحظه‌ای فوتبالی در فوتبالیگا

در بخش اخبار فوتبالیگا می‌توانید تمامی اخبار، حواشی و اتفاقات جام جهانی و آخرین اخبار فوتبال فیفا، ایران و جهان را دنبال کنید. این صفحه به صورت لحظه‌ای بروز شده و شما را در جریان آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان قرار می‌دهد. مسابقات فوتبال به دلیل اینکه ورزش یک دنیاست، همواره در معرض حواشی بوده و اتفاقاتی نظیر زندگی شخصی بازیکنان، میزان درآمد آنها، نقل و انتقالات باشگاه‌ها و همچنین اتفاقات جالب دیگر برای فوتبال دوستان جذابیت دارد.

اخبار جام جهانی فوتبال قطر 2022 نیز همه جهان را درگیر خود کرد. معمولا بخش اعظمی از حواشی در طول مسابقات جام جهانی رخ می‌دهد اما در مورد قطر حواشی از 12 سال پیش مطرح شده است. متهم شدن فساد مالی قطر برای کسب حق میزبانی، اجبار کارگران به کار در محیط سخت و طاقت فرسا برای مدت طولانی، مدت‌هاست که جوامع بین المللی را به خود مشغول کرده است. این موارد تنها بخش کوچکی از اخبار و حواشی برگزاری جام جهانی در قطر است و شما می‌توانید تمامی اخبار و حواشی مربوط به رویدادهای فوتبالی و ورزشی را در بخش اخبار فوتبالی فوتبالیگا مشاهده نمایید.

ویدیوها و کلیپ‌های فوتبالی در فوتبالیگا

در بخش ویدیو فوتبالیگا می‌توانید صحنه‌های جذاب مسابقات، خلاصه بازی‌ها و هر آنچه که مربوط به جام جهانی و فوتبال ایران و جهان باشد را مشاهده نمایید. همچنین ویدیوهای فوتبالی مربوط به رویدادهای گذشته فوتبالی و حواشی مربوط به آن نیز در این بخش قرار گرفته است. گزارش‌های ویدیویی، موزیک ویدیو رسمی، فیلم معرفی استادیوم‌ها، ویدیو کلیپ، ویدیوهای جنجالی، خلاصه بازی‌ها، لحظات مهم بازی‌ها، گل‌ها و تمامی ویدیوهای جالب و جذاب مربوط به فوتبال در بخش ویدیو فوتبالیگا وجود دارند.

دنبال کردن اتفاقات فوتبال می‌تواند هیجان مسابقات را برایتان بالا ببرد. خلاصه بازی‌ها، مصاحبه مربیان، کلیپ‌های فوتبالی، مراسم قرعه کشی و بسیاری ویدیو دیگر را می‌توانید از طریق فوتبالیگا مشاهده کنید. بدون شک مشاهده این فیلم‌ها از جذابیت بیشتری نسبت به خواندن متن آنان دارد. اطلاع لحظه‌ای از اخبار فوتبالی در کنار مشاهده خلاصه بازی‌ها شما را به طور کامل در جریان ورزش اول دنیا قرار می‌دهد. دیدن گل‌های فوتبالی در این صفحه بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل قابل مشاهده است. نه تنها ویدیوهای معمول بلکه ویدیوهای جنجالی و گزارش های بزرگترین مسابقات فوتبالی جهان را نیز از دست ندهید.
مراسم افتتاحیه، اختتامیه و مراسم شروع بازی‌ها، مراسم اهدای جام به قهرمان و تمامی ویدیوهای مربوط به رویدادهای بزرگ فوتبالی دنیا به طور کامل در این صفحه پوشش داده می‌شود.

بهترین موسیقی‌های ورزشی و فوتبالی در فوتبالیگا

در بخش موسیقی فوتبالیگا آهنگ‌های رسمی جام جهانی، سرودهای ملی و باشگاهی تیم‌ها و همچنین موسیقی‌های ملی برای شما فراهم شده است تا شما را بیشتر در حال و هوای فوتبال قرار دهد. کارشناسان ورزشی می‌گویند شنیدن موسیقی‌های ورزشی محبوب در هنگام انجام حرکت‌های ورزشی و تماشای فوتبال، باعث می‌شود آن فرد لذت بیشتری از ورزش و فوتبال ببرد. پس اگر به دنبال موزیک‌های ورزشی هستید که انرژی شما را برای انجام حرکات ورزشی بالا ببرد حتما به سراغ آهنگ‌های پرهیجان بروید. آهنگ ورزشی فوتبالی، آهنگ های ملی، موزیک های ورزشی، آهنگ های پرهیجان، آهنگ های بی کلام ورزشی، موسیقی پس زمینه ورزشی، آهنگ ورزشی فوتبالی، سرود های ملی بی کلام و با کلام کشورها و موزیک‌های مخصوص فوتبال همگی در بخش موسیقی فوتبالیگا وجود دارند.

لذت شنیدن کتاب صوتی در فوتبالیگا

فوتبال، فوتبال و باز هم فوتبال. برای طرفداران این رشته ورزشی چیزی جز فوتبال معنا ندارد. شب امتحان یا پشت فرمان فرقی ندارد، آن‌ها باید اخبار تیم محبوب خود را پیگیری کنند. حالا با گسترش فضای مجازی، پادکست‌های فوتبالی هم جان تازه‌ای گرفته‌اند. چند سال است که تعدادی پادکست ورزشی شروع به فعالیت کرده‌اند. بعضی از آن‌ها پادکست انگیزشی فوتبالی و بعضی دیگر پادکست ویژه جام جهانی فوتبال هستند. فارسی زبانان نیز به دنبال این مسیر رفته‌اند و اکنون خروجی آن‌ها در زمره بهترین پادکست‌های فوتبال قرار می‌گیرد.

در بخش کتاب صوتی فوتبالیگا، کتاب صوتی و پادکست فوتبالی از برترین نویسندگان و گویندگان قرار گرفته است. فایل صوتی نمونه هر کتاب را گوش دهید و در صورت تمایل، نسبت به خرید نسخه کامل آن اقدام نمایید. پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی معروف فوتبالی ایران و جهان نظیر کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن عادل فردوسی پور، روزی روزگاری فوتبال دکتر حمید صدر، پادکست فوتبالی 360، پادکست فوتبالی رادیو آفساید، پادکست فوتبالی پاننکا، پادکست فوتبالی فوتیمو،| پادکست فوتبالی ونگرنامه، پادکست فوتبالی لایگاکست، پادکست فوتبال لب و ده‌ها کتاب صوتی و پادکست فوتبالی دیگر در فوتبالیگا قرار دارند.

فیلم و سریال ورزشی در فوتبالیگا

دیدن فیلم فوتبالی در ایام رویدادهای برتر فوتبال ایران و جهان می‌تواند حال و هوای این مسابقات را برایتان بیشتر کند. به همین خاطر سری به دنیای فیلم‌های فوتبالی خارجی و ایرانی زده‌ایم و تمام آرشیو فیلم و سریال فوتبالی برای شما در فوتبالیگا آماده شده است. فیلم‌های ورزشی زیادی در طول تاریخ ساخته شده است. فیلم و سریال‌هایی که در مواردی حالت مستندگونه دارند و در مواردی کاملا برخواسته از ذهن سازندگانش است. فیلم‌های فوتبالی خفن و جذابی که می‌تواند شما را ساعت‌ها غرق خود کند. در کنار این دسته از فیلم و سریال‌ها نمی‌توان نامی از مستندهای فوتبالی نبرد. بدون شک با تماشای مستندهای فوتبالی با ابعاد جدیدی از این ورزش و زندگی بزرگان آن آشنا خواهید شد.

در بخش فیلم و سریال می‌توانید فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای فوتبالی و اختصاصی جام جهانی و رویدادهای فوتبالی برتر دنیا را مشاهده نمایید. در این صفحه می‌توانید به ده‌ها فیلم و سریال فوتبالی، مستند فوتبالی، فیلم سینمایی فوتبالی خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس، فیلم و سریال فوتبالی و صدها فیلم و سریال فوتبالی و ورزشی تاریخ فوتبال جهان با امکان استریم متناسب با سرعت اینترنت شما و همچنین ترافیک کم بها مشاهده نمایید.

بازی آنلاین رقابتی در فوتبالیگا

در بخش بازی آنلاین فوتبالی فوتبالیگا می‌توانید با سایر افراد به رقابت بپردازید. در رویدادهای فوتبالی و ورزشی مهم دنیا با سایر افراد فوتبال دوست به رقابت بپردازید و بازی‌های ویدیویی فوتبالی برتر دنیا را به صورت آنلاین بازی کنید. امتیاز شما در طول دوره رویداد محاسبه شده و برترین‌های جدول رده‌‌بندی برنده جوایز نفیس و ارزنده کمپین می‌شوند. حتی اگر در جدول رده‌بندی برترین امتیازات نیز قرار نگیرید، با چرخاندن گردونه شانس می‌توانید شانس خود را در کسب جوایز نفیس گردونه و همچنین دریافت شانس برای قرعه کشی نفیس ترین جایزه فوتبالیگا شرکت کنید.

گروه‌بندی و برنامه بازی‌ها در فوتبالیگا

در این بخش جدول فوتبال ایران و جهان، جدول رده‌بندی لیگ ها و نمودار مرحله حذفی و برنامه کامل بازی‌های رویدادهای فوتبالی برتر ایران، اروپا و جهان قرار گرفته است تا شما در جریان تمامی بازی‌ها و نتایج آنها قرار بگیرید و در جریان اطلاعات مسابقات فوتبالی ایران و جهان باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها