در حال حاضر ساک دستی یا شاپینگ بگ یکی از پرکاربردترین و بهترین هدایای تبلیغاتی است که می‌تواند به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده توسط مشتریان و خریداران مورد استفاده قرار گیرد.
در حال حاضر ساک دستی یا شاپینگ بگ یکی از پرکاربردترین و بهترین هدایای تبلیغاتی است که می‌تواند به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده توسط مشتریان و خریداران مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۸۷۶۴۲

شاپینگ بگ‌ها که دارای انواع متنوعی همچون ساک دستی پارچه ای و ساک دستی کاغذی هستند، نه تنها در فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و مراکز خرید، بلکه در بسیاری از شرکت‌ها و مؤسساتی که صرفاً نیاز به معرفی خدمات و محصولات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف دارند، می‌تواند به صورت گسترده استفاده شود.

ساک‌ های دستی هم برای حمل راحت‌تر محصولات شما توسط مشتریان و هم برای تبلیغات بسیار مؤثر و کاربردی هستند و به خوبی برند و لوگوی شما را به مخاطب معرفی می‌کنند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای تبلیغ کسب و کار خود از ساک پارچه ای یا شاپینگ بگ کاغذی و حتی انواع پاکت‌های بیرون بر استفاده نمایید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با محصولات تبلیغاتی مرکز تخصصی طراحی و چاپ دینو بیشتر آشنا کنیم.

 

چرا استفاده از انواع ساک دستی برای تبلیغات مشاغل مختلف اهمیت دارد؟

روش‌های تبلیغاتی متعددی برای معرفی برند و لوگوی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف وجود دارد که در این میان استفاده از ساک‌های دستی می‌تواند شیوه مناسب و کاربردی برای مشاغل متعدد باشد تا از این طریق آنها بتوانند به خوبی محصولات و خدمات خود را به مشتریان و خریدارانشان معرفی نمایند. ساک‌های دستی که برای تبلیغات به کار برده می‌شوند دارای جنس و اندازه‌های مختلف بوده و در انواع پارچه ای و کاغذی یا مقوایی طراحی و تولید می‌شوند. شما می‌توانید این ساک‌ها یا شاپینگ بگ‌ها را در ابعاد و سایزهای مختلف سفارش دهید و امکان تولید و چاپ آنها با توجه به نیاز مشتریان وجود دارد.

کسب و کارهای آنلاین به منظور بازاریابی و تبلیغ شغل خود و جذب مشتریان بیشتر نیز می‌توانند از ساک‌های دستی استفاده کنند، چراکه این روش تبلیغاتی می‌تواند یک استراتژی و نگرش جذاب برای مشتریان بالقوه باشد و آنها را به مشتریان بالفعل و دائمی تبدیل نماید. در واقع زمانی که شما برای حمل و نقل راحت‌تر مشتریان و خریداران محصولات و خدمات خود از انواع ساک‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنید، علاوه بر معرفی برند و نام تجاری شما، پیام بازاریابی شرکت و سازمانتان از طریق این شاپینگ بگ‌ها به آنها منتقل می‌شود و در ذهن و خاطره مخاطبان ماندگار می‌گردد.

استفاده از انواع ساک‌های دستی پارچه ای یا مقوایی می‌تواند برای کسب و کار شما مزایای فراوانی را به همراه بیاورد، از جمله اینکه:

  • شما با فروش بیشتر محصولات خود مواجه خواهید شد؛ هدف اصلی تمام مشاغل این است که فروش محصولاتشان افزایش یابد و سود بیشتری به دست آورند. برای رسیدن به این هدف استفاده از ساک دستی می‌تواند یک روش مناسب و کاربردی باشد؛ چراکه استفاده از ساک دستی باکیفیت و مقاوم هنگام ارائه خدمات و محصولات به مشتریان، جلب اعتماد آنها را به همراه می‌آورد و مشتریان شما نسبت به کسب و کارتان وفادار باقی می‌مانند.
  • افراد بیشتری با نام تجاری شما آشنا می‌شوند؛ استفاده از ساک‌های دستی متنوع و باکیفیت باعث می‌شود تا دیگران هم با نام تجاری کسب و کار شما آشنا شوند. در واقع افراد با در دست داشتن ساک دستی چاپ شده، برند و نام تجاری شما را به افراد دیگر معرفی می‌کنند و آنها را به سمت خرید محصولات و خدمات شما تشویق می‌کنند.
  • شما از طریق ساک‌های دستی هزینه کمتری را برای تبلیغات پرداخت می‌کنید؛ امروزه در بین کسب و کارهای مختلف رقابت گسترده‌ای وجود دارد و آنها برای معرفی خود نیازمند تبلیغات هستند. اما روشی برای تبلیغات مناسب و کاربردی است که هم بازدید بالاتری داشته باشد و هم از هزینه کمتری برخوردار باشد و استفاده از ساک‌های دستی تبلیغاتی شما را به این دو هدف می‌رساند. طراحی زیبا و چشم‌نواز ساک‌های دستی بر روی گرایش افراد به سمت خرید محصولات و خدمات شما تأثیر به سرایی دارد، پس پیشنهاد می‌کنیم برای معرفی برند خود با پرداخت کمترین هزینه از مزایای بی‌شمار این محصول تبلیغاتی بهره‌مند شوید.

ساخت و طراحی انواع ساک دستی پارچه ای و کاغذی

انواع ساک‌های دستی تبلیغاتی شامل کدام موارد می‌شود؟

در حوزه تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف، ساک دستی یک محصول کاربردی محسوب می‌شود که از لحاظ جنس و ابعاد می‌توان آن به ساک پارچه ای، مقوایی، کاغذی و ... تقسیم بندی نمود. این ساک‌های خرید در اشکال گوناگون و متریال مختلف توسط مراکز چاپ طراحی و تولید می‌شوند. در صورتی که می‌خواهید برای تبلیغ برند خود از این محصولات استفاده نمایید، بهتر است بدانید انواع متداول ساک‌های دستی تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

  • ساک دستی پارچه ای؛ این نوع از ساک‌های دستی در دو مدل پرسی و دوختنی تهیه می‌شوند که نوع دوختنی آن از استحکام و دوام بالاتری برخوردار بوده و طرح روی آن با توجه به سلیقه و نظر شما طراحی و چاپ می‌شود. وزن متعارف ساک‌های دستی پارچه ای بین 60 تا 90 گرمی است که معمولاً نمونه‌های 90 گرمی برای حمل و جابه‌جایی لوازم و وسایل سنگین به کار برده می‌شوند. ساک‌های دستی پارچه ای سبک‌تر نیز برای مصارف روزانه و عادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ساک دستی کاغذی؛ این نوع از ساک‌های دستی از جنس کاغذی مخصوص که به آن کرافت می‌گویند، تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی کیفیت و مرغوبیت بالایی دارند و برخلاف کیسه‌های پلاستیکی قابل تجزیه هستند و به محیط زیست و طبیعت هم آسیب وارد نمی‌کنند. امکان چاپ لوگو و نام تجاری کسب و کار شما بر روی این مدل ساک‌های دستی تبلیغاتی وجود دارد.
  • ساک دستی گلاسه؛ در میان انواع ساک‌های دستی تبلیغاتی نوع گلاسه از مرغوب‌ترین نمونه‌ها بوده و چاپ بر روی آن شفافیت بیشتری دارد و کسب و کارهایی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی می‌توانند برای تبلیغات خود از آنها استفاده نمایند.
  • پاکت کرافت بیرون بر؛ این نوع ساک‌های دستی بیشتر برای رستوران‌ها و فست‌فودها و مراکزی که غذاهای بیرون بر به مشتریان خود ارائه می‌دهند، مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مدل‌های ساده، دسته‌دار، رستورانی و پیتزایی و ... قابل طراحی و چاپ هستند. پاکت کرافت رستوران، برگر، کافه، ساندویچ و ... با جنس کاغذهای مختلف در رنگ بندی متنوع و با طرح‌های گوناگون در ابعاد و سایزهای متفاوت تولید می‌شوند. در صورتی که خواستار چاپ پاکت بیرون بر برای کسب و کار خود هستید، می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری به مرکز تخصصی طراحی و چاپ دینو مراجعه نمایید.

    ساخت و طراحی انواع ساک دستی پارچه ای و کاغذی

برای طراحی و چاپ انواع ساک‌های دستی به کدام مرکز چاپ مراجعه کنیم؟

اگر شما هم تمایل دارید برای تبلیغ کسب و کار خود از ساک‌های دستی استفاده کنید و به دنبال یک چاپخانه معتبر می‌گردید، ما به شما مرکز تخصصی طراحی و چاپ دینو را پیشنهاد می‌کنیم که جزو کامل‌ترین و ارزان‌ترین مراکز در زمینه چاپ و طراحی انواع محصولات تبلیغاتی به صورت آنلاین و حضوری در کشور است.

گروه چاپ دینو یک مرکز تخصصی در خصوص طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت، سربرگ، تراکت، بروشور، پوستر، کاتالوگ و انواع ساک‌های دستی تبلیغاتی و ... است که با در اختیار داشتن جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال می‌تواند در زمینه چاپ و طراحی محصولات تبلیغاتی با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف همکاری نماید. تحویل فوری محصولات تبلیغاتی، ارائه قیمت مناسب، گارانتی محصولات چاپی و دوام و کیفیت بالا باعث شده تا مرکز چاپ دینو از دیگر مراکز متمایز باشد.

برخی از فروشگاه‌ها و مراکز خرید برای ارائه محصولات خود به مشتری، آنها را داخل ساک پارچه ای قرار می‌دهند، اگر شما هم جزو این مشاغل هستید، می‌توانید برای تبلیغ کسب و کار خود از این نوع ساک‌های دستی تبلیغاتی استفاده نمایید و برای سفارش آنها و اطلاع از قیمت این محصولات تبلیغاتی به مرکز چاپ دینو مراجعه نمایید. 

 

یکی دیگر از ساک‌های دستی تبلیغاتی، انواع کاغذی آنها است که برای حمل کالاهای مختلف سبک وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سادگی و استحکام ساک دستی کاغذی باعث شده که این محصولات به وسیله‌ای پرطرفدار و لوکس تبدیل شود. قابلیت چاپ ساک دستی آماده و سرعت در سفارش نمونه‌های دلخواه از بزرگ‌ترین مزیت‌های این نوع ساک دستی به شمار می‌آید. ساک‌های دستی کاغذی به صورت خام و در سایزها و رنگ‌های متنوع تولید و ساخته می‌شوند. اگر کسب و کار شما جزو مشاغلی همچون مزون‌ها، فروشگاه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها است و می‌خواهید از ساک‌های دستی تبلیغاتی برای جذب مشتریان خود استفاده نمایید، می‌توانید به منظور چاپ ساک دستی کاغذی به مرکز تخصصی طراحی و چاپ دینو مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها