سرمربی تیم‌ملی فوتبال انگلیس را بیشتر بشناسید

آقای دروازه‌جنوبی!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران به تعریف و تمجید از شاگردان کارلوس کی‌روش پرداخت. مهمترین صحبت‌های سرمربی سه شیرها را در ادامه می‌خوانید:
کد خبر: ۱۳۸۷۵۶۰

ما همیشه دنبال این هستیم که حداکثر تلاش را بکنیم تا باعث خوشحالی هواداران شویم. ولی فراموش نکنید تیم‌هایی که در جام‌های قبلی مقابل ایران بازی کردند خیلی سخت توانستند به آنها گل بزنند. از نظر ما ایران تیم باکیفیتی است. آنها در رنکینگ فیفا رتبه خوبی دارند. ما می‌دانیم کی‌روش چطور کار می‌کند. چه زمانی که در منچستریونایتد بود و چه در تیم‌های ملی. ما برای روبه‌رو شدن با ایران کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم.

در مورد آمادگی فیزیکی باید بگویم حتی اگر جام‌جهانی قرار بود آخر فصل برگزار شود ما با آن مشکلی نداشتیم. مساله اصلی آماده‌سازی تیم از نظر روانی است. ما در سال 2018 به خوبی از پس این کار برآمدیم. ولی شرایط این جام فرق می‌کند چون فقط پنج روز برای آماده‌سازی وقت داشتیم. ولی تیم ریتم خوبی دارد. 

ما در میانه یک رکود اقتصادی هستیم و زندگی برای خیلی ‌از مردم انگلیس دشوار شده است. ما می‌خواهیم آنها از فوتبال لذت ببرند؛ با تیم‌ملی کشورشان در یک سفر پرهیجان همراه شوند و شادی واقعی را تجربه کنند. 

اطلاع داریم که کارلوس چطور با منچستر و رئال عمل کرد. آماده این دیدار خواهیم بود. با اینکه وقت زیادی نداشتیم. از الان می‌بینید که تاثیر این مساله روی سازمان‌دهی امور چه بوده است. احساس آمادگی خوبی داریم. لازم است که نتیجه مناسبی را تحویل دهیم.

دو مهاجم ایران را می شناسیم که در اروپا بازی می‌کنند. طارمی و جهانبخش را می‌شناسیم. یک سری بازیکنان خوب در این تیم هستند. برخی از آن‌ها در رقابت‌های اروپایی هم بازی کردند.به وین هم رفتیم و بازی ایران و سنگال را از نزدیک دیدیم. بازی‌های دیگر را هم دیدیم. تا حدی که می‌توانستیم برای این مسابقه آماده شدیم.

منبع: ضمیمه جام22 روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها