وداع جانسوز زائران حرم رضوی با سه شهید امنیت

راسم وداع با سه شهید امنیت با حضور پرشور امت حزب الله در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
راسم وداع با سه شهید امنیت با حضور پرشور امت حزب الله در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۴۸۹

خراسان رضوی -جام جم آنلاین-مراسم وداع با پیکر شهیدان؛ دانیال رضازاده و حسین زینال زاده که در جریان اغتشاشات اخیر شامگاه پنج شنبه بیست و ششم آبان در یکی از خیابان های مشهد به فیض شهادت نائل شدند و شهید مرزبانی رضا رضوانی امشب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد. 
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: جبهه کفر و استکبار از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با این نظام تلاش می کند و هر روز عصبانی تر و خشمگین تر از روز قبل بوده و این عصبانیت ریشه در گسترش انقلاب اسلامی در منطقه و جهان دارد. 
وی تصریح کرد: علت عصبانیت استکبار از انقلاب اسلامی اولا این است که هر جا که با انقلاب روبرو شد شکست خورد. 
سخنران حرم رضوی افزود: دومین عامل عصبانیت استکبار مشاهده آثار گسترش انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است لذا در طول این چهل و سه سال دشمن لحظه ای از فتنه انگیزی و دسیسه علیه انقلاب غفلت نکرده است. 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز با یک جنگ ترکیبی مواجه است، اظهار کرد: امروز جنگ دشمن با ما یک جنگ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و یک جنگ همه جانبه است.
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه ابراز کرد: دشمن می خواست اغتشاش و آشوب را به خیابان ها بکشاند ولی در این راه توفیق چندانی به دست نیاورد و مردم با شرکت پرشور در تشییع پیکر پاک شهیدان در شهرهای مختلف پاسخ کوبنده و دندان شکنی به دشمنان دادند.
وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بسیار زبون و خوار هستند ولی در عین حال دشمن را نباید کوچک شمرد چرا که در عین زبونی مکار و حیله گر است. بنابراین در برابر کید و مکر دشمن همیشه باید بیدار بود. 
گفتنی است اقامه نماز بر پیکر پاک این سه شهید مدافع امنیت توسط آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد انجام شد. 
اجرای برنامه مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) با نوای امیر عارف، مهدی سروری و ابراهیم احمدی از دیگر برنامه های مراسم وداع با پیکر شهیدان دانیال رضازاده، حسین زینال زاده و رضا رضوانی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها