خرم آباد- جام جم آنلاین-استاندار لرستان با اشاره به تزریق چند هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام و کارخانه‌های تعطیل گفت: با تزریق اعتبارات به پروژه‌هاعمرانی و واحد‌های تعطیل استان طی چند ماه آینده خیلی از پرو ژه ها به بهره برداری خواهند رسید
خرم آباد- جام جم آنلاین-استاندار لرستان با اشاره به تزریق چند هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام و کارخانه‌های تعطیل گفت: با تزریق اعتبارات به پروژه‌هاعمرانی و واحد‌های تعطیل استان طی چند ماه آینده خیلی از پرو ژه ها به بهره برداری خواهند رسید
کد خبر: ۱۳۸۷۳۸۳

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، فرهاد زیویار در جلسه شورای اطلاع رسانی آستان با اشاره و تاکید بر انعکاس اخبار دولت ، اظهار کرد: من معتقدم یک مدیر متعهد نسبت به ظرفیت اطلاع رسانی اقدامات باید احساس مسوولیت داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور اطلاع رسانی اقدامات دولت باید در اولویت قرار بگیرد.
استاندار لرستان ‌در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی کشور، گفت: علت رویا رویی علنی دشمن با جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های کشور در حوزه مختلف است، دشمن وقتی می‌بیند قطار توسعه کشور با سرعت خوبی به حرکت درآمده به صورت تمام عیار وارد میدان شده است.
زیویار بیان کرد: ما شاهد تقابل گفتمان نظام مردم سالاری با نظام سلطه‌ای هستیم که به صورت غالب دنیا را در ذیل خود اداره می‌کند.
وی گفت: ۴۳ سال است که جنگ، فتنه‌گری از درون و بیرون مرزها با استفاده از جریان نفوذ توسط دشمن دنبال می‌شود، اما اکنون شرایط تغییر پیدا کرده به شکلی که از همه ظرفیت‌های خود در راستای تحت تاثیر قرار دادن بخشی از اقشار جامعه از جمله نخبگان، زنان و جوانان برای اختلاف افکنی استفاده می‌کند.
زیویار با بیان اینکه متاسفانه رویکرد هشت ساله گذشته در قالب اعتماد حداکثری به غرب و به ویژه برجام کشور را با مشکل مواجه کرد، افزود: اما با روی کار آمدن دولت منش و روش تغییر پیدا کرد، دولت ظرف یکسال گذشته در نظر داشت استانداردهای لیبرال منشانه را به نحوی نشان دهد که آنها قابل اعتماد نیستند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حجم تجارت غیر نفتی کشور در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش گمرک کشور تجارت خارجی غیر نفتی از شهریور سال ۱۴۰۰ تا شهریور سال جاری بیش از ۱۱۶ میلیارد دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
استاندار لرستان بیان کرد: کشور تحرک اقتصادی خوبی را شروع کرده بود، مردمی سازی یارانه‌ها و افزایش درآمد دهک‌های یک تا سه از جمله اقدامات خوبی است که ناخشنودی غرب را به دنبال داشت.
زیویار افزود: عضویت ایران در شانگ‌های از دیگر مواردی است که خشم غرب را برانگیخت، برهمین اساس با دو به هم زنی و فتنه‌گری راه اختلاف بین ایرانی‌ها را در پیش گرفت و تا حدودی هم موفق شد.
استاندار لرستان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تزریق چند هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام و کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان، گفت: ظرف چند ماه آینده نتیجه تزریق اعتبارات را به پروژه‌ها و واحد‌های تعطیل خواهیم دید.
زیویار بیان کرد: شروع به کار خودروسازی فردا، توسعه نساجی بروجرد ، رفع مشکل یخچال سازی، تسریع در تکمیل چهارخطه‌ها ، آبگیری تعدادی از سدها و شروع مجدد پروژه راه ‌آهن بخشی از مواردی است که می‌توان مطرح کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها