خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان گفت: جهاد تبیین با کیفیت هرچه اثرگذارتر، تقویت شود.
خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان گفت: جهاد تبیین با کیفیت هرچه اثرگذارتر، تقویت شود.
کد خبر: ۱۳۸۸۴۷۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان فرهاد زیویار در نشست ستاد هفته پژوهش و فناوری لرستان که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته پژوهش و فناوری باید به‌صورت ویژه به تبیین و اطلاع‌رسانی دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور برای جامعه به‌ویژه برای نسل جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخته شود.
وی تصریح کرد: در کشور در زمینه تبیین دستاوردها به اندازه کافی کار نشده است؛ در این زمینه باید براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، جهاد صورت گیرد که جهاد تبیین است.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: کشور و استان دارای ظرفیت‌های اساسی در حوزه‌های گوناگون پژوهش و فناوری است که این ظرفیت‌ها بایستی از طریق جهاد تبیین، به جامعه شناسانده و معرفی شوند.
زیویار اضافه کرد: این نکته اهمیت دارد که به‌ویژه در سطح دانش‌آموزان و دانشجویان، جهاد تبیین با کیفیت هرچه اثرگذارتر، تقویت شود تا نوجوانان و جوانان، با دستاوردهای گوناگون ایران اسلامی، آشنا شوند.
وی بیان کرد: اینکه تعدادی از اساتید دانشگاهی استان لرستان در فهرست استادان پُراستناد برتر دنیا قرار می‌گیرند یک ظرفیت و دستاورد مهم در حوزه علمی و پژوهشی است که باید بیش‌ازپیش، تبیین شود.
استاندار لرستان ادامه داد: آموزش عالی استان بایستی کوشش کند ارتباط خود با بخش‌های مختلف صنعت، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری استان را گسترش دهد و نقش کاربردی در کاهش نظام مسائل استان داشته باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها