یزد - نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از کسبه ای که از تهدیدهای تو خالی اراذل نهراسیدند، گفت:کسبه یزد همواره همراه انقلاب و نظام بوده اند و با کمک نیروی انتظامی بساط اوباش را برخواهند چید.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۲۰

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ،آیت الله محمدرضا ناصری در مورد تعطیلی برخی مغازه ها و واحدهای صنفی اظهارداشت: عده ای اوباش با تهدید تو خالی در بازار به راه افتادند و کسبه یزد را ناچار به تعطیلی کردند اما کسبه یزد که عمدتا مومن و انقلابی هستند، بدانند که این تهدیدها تو خالی است بنابراین کنار هم باشید و دشمن را از اهدافش مأیوس کنید و هراس نداشته باشید زیرا اینها طبل تو خالی هستند.

وی از بازاریانی که خلاف نقشه های دشمن عمل کردند، قدردانی کرد وافزود: کسبه یزد همواره همراه انقلاب و نظام بوده اند و در همه صحنه ها نیز حضور داشته اند و نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی نیز باید امنیت کسبه و بازاریان را تامین کنند و هر چه سریعتر بساط این اوباش را برچینند.

ناصری با بیان اینکه هیچ برگی از درختی نمی افتد مگر اینکه خدا از آن آگاه است،تصریح کرد: فکر و اندیشه و نیت و خواسته های ما بر او آشکار است و به همین دلیل است که در روایات آمده که خدا بر داشته های شما نمی نگرد بلکه به نیت شما می نگرد.

امام جمعه یزد گفت: آمریکا هرگز خیرخواه و دلسوز ملت های مستقل به ویژه ملت های مسلمان نبوده و همواره به دنبال تحقیر ملت ایران بوده است و آمریکا در زمان پهلوی نیز هرگز مشکلی از ایران حل نکرده بلکه ایران را چپاول کرد و اکنون نیز از عربستان به همین شکل در حال اخاذی و چپاول است بنابراین اکنون دیگر باید آمریکای خبیث را شناخته باشیم و بدانیم که به جز آدمکشی و چپاول، انگیزه ای برای نزدیک شدن به ملت ها به ویژه ملت های مسلمان ندارد.

وی تصریح  کرد: امروز آمریکا به منطق خود در کشورهای مختلف عمل کرده و نمونه این رفتارها را می توانیم در ویتنام، افغانستان، یمن، عربستان و ... ببینیم.

امام جمعه یزد گفت : امروز زمانی است که باید استغفار کنیم، زیرا در مقابل خون شهدا کوتاهی کرده ایم، مساجد و مدارس را رها کرده ایم، فضای مجازی را افسارگسیخته در اختیار قشرهای مختلف قرار دادیم و نتیجه آن وقایعی است که امروز شاهد آن هستیم.

هرچه ما غفلت کرده ایم، دشمنان کار کردند

ناصری تصریح کرد: هرچه ما غفلت کرده ایم، دشمنان ما کار کردند و خلأها اینگونه پر شد و دشمن ابتدا با فرهنگ سازی در مورد فرزند کم و سپس با وارد کردن فرهنگ هایی مثل نگهداری از سگ، زندگی مجردی، دین زدایی و .... به تدریج اهداف شوم خود را در میان جوانان و خانواده های ما عملیاتی کرد

وی ادامه داد: وقتی ناشکری نعمت های خدا را انجام دادیم، خدا دشمن را بر ما مسلط می کند بنابراین تلاش کنید فرهنگ و سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود وارد کنید.

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام فرمودند که دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسئولان نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت و بار دیگر تاکید می کنم که غفلت از تشکیل بسیج 20 میلیونی سقوط در دام ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت و امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها، تشکل های بسیج دانشجویی است و طلاب و دانشجویان باید با تمام توان در مراکز خود از انقلاب اسلامی دفاع کنند

وی ادامه داد: سخنان امام در مورد بسیج بسیار تامل برانگیز است و امروز می بینیم که نجات دهنده سوریه، لبنان و عراق، بسیج بود که سردار سلیمانی با تشکیل بسیج در این نقاط، آنها را از جنگ نجات داد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها