مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی، هفتم تا نهم آذرماه با همکاری بخش خصوصی برگزار می‌شود .
کد خبر: ۱۳۸۷۰۹۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مسعود ویژه اظهار داشت: هدف تیم مدیریتی ارشاد و جهت‌گیری اداره کل اجرای سبک زندگی ایرانی و اسلامی ناشی از گام دوم انقلاب در جامعه است و شناسایی استعدادها و توزیع عادلانه امکانات از موضوعات حائز اهمیت است.

وی با اشاره به برگزاری همایش روز همدان و شعر و ادب فارسی افزود: معرفی و رونمایی از کتاب را در هفته کتاب و کتاب‌خوانی داشتیم که خوشبختانه کتابی در حوزه نمایش متعلق به استان رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برنامه تجلیل از نویسندگان و ناشران ادبی در هفته کتاب و کتابخوانی گفت: ۲۶ آبان ماه مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تدوین سند فرهنگی توسط ۱۰ استان تاکید کرد: به دنبال این هستیم عرصه فرهنگ به مردم سپرده شود، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگ بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: فضایی در شورای فرهنگ عمومی ایجاد می‌شود که خلاها، تهدیدها و ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و این بسیار حائز اهمیت است.

ویژه گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی هفتم تا نهم آذرماه با همکاری بخش خصوصی برگزار می‌شود که از مهمترین ویژن‌های ایرانی ـ اسلامی کشور و استان دعوت شدند.

وی با تاکید به اینکه برای برگزاری این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه پیش‌بینی شده و ۲۰ غرفه برای هنرمندان استان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: گاهی بدسلیقگی‌های فرهنگی سبب کاهش شور و نشاط در جامعه شده که به دنبال برنامه‌هایی درخور برای ایجاد شور و نشاط در جامعه هستیم، به دنبال این هستیم از ظرفیت فرهنگسراها بهتر استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها