شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی ناپایدار طی امروز و فردا، جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۸۷۰۷۷

جام جم آنلاین؛ کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها از عصر امروز تا بعدازظهر فردا، به ویژه در نیمه غربی استان از نمود بیشتری برخوردار است و در پاره ای نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می‌شود.

 

وی ادامه داد: این موج علاوه بر تعدیل دمای هوا (افزایش دمای شبانه و کاهش دمای روزانه) در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار و بارش که از عصر امروز تا بعدازظهر فردا، پنجشنبه به ویژه در نیمه غربی استان از نمود بیشتری برخوردار است و در پاره ای نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می‌شود.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: با خروج موج مذکور، از روز جمعه تا اواسط هفته آینده، حداقل دمای هوا در غالب نقاط استان، مجدداً روند رو به کاهش می‌یابد. کاهش دما، بویژه در روز جمعه و در مناطق مرطوب و سردسیر، شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی فراهم خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها