کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران در تهران و بیشتر استان‌ها طی امروز و فردا

سازمان هواشناسی برای امروز بارش‌هایی پراکنده در بخش‌هایی از شمال کشور پیش‌بینی و اعلام کرد: از فردا با ورود سامانه بارشی تا روز جمعه بیشتر استان‌ها بارندگی خواهند داشت.
کد خبر: ۱۳۸۶۹۰۲

به گزارش جام جم آنلاین و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز (سه‌شنبه) فقط در بخش‌هایی از گیلان، شرق اردبیل و مناطقی از مازندران، بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

همچنین در مناطقی از استان‌های مرکزی، اصفهان، شرق لرستان و فارس وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی خبر داد: فردا (چهارشنبه) سامانه بارشی جدید از سمت غرب به کشور وارد می‌شود و مناطقی از غرب، جنوب‌غرب و جنوب را در برمی‌گیرد.

بر این اساس روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، قم، البرز، تهران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری بارندگی خواهیم داشت.

روز پنجشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، تهران، البرز، غرب سمنان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، قم، غرب و شمال اصفهان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، شمال بوشهر انتظار بارش باران خواهیم داشت.

روز جمعه همین شرایط آب و هوایی را برای خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق و جنوب سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی کرمان پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران نیز امروز صاف و غبارآلود است و پیش‌بینی می‌شود در روز آینده صاف و در روز پنجشنبه و جمعه نیمه‌ابری همراه با انتظار بارش باران گزارش شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها