مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

استخدام ۲۱ کشتی گیر خوزستانی در یک شرکت صنعتی

مراسم جشن ازدواج ۹۹ زوج کم برخوردار استان خوزستان با حضور باشکوه مردم و مسئولان و با همت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان روز یکشنبه 22 آبان ماه در تالار امیران اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۱۸
خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص اظهار کرد: این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تسهیل امر ازدواج، توسط یکی از سازمان های مردم نهاد و با کمک خیرین و سازمان ها برگزار شد و توانستیم ۹۹ زوج کم برخوردار را از نظر مالی تحت پوشش قرار دهیم.
 
محمد رستمی افزود: این مراسم از نظر تعداد زوجین برای اولین بار در استان انجام شد که امیدوارم با کمک سازمان های مردم نهاد تقویت شود.
 
وی گفت: برای این زوج های جوان جهیزیه به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال با همکاری خیرین، ارگان ها و موسسات مردم نهاد در سطح این شهرستان فراهم شد که این اقدام مثبت نشان از همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی دارد.
 
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: متأسفانه بیشتر آسیب‌های جامعه اعم از اعتیاد، طلاق و بزهکاری به دلیل وجود مشکلات و موانع پیش روی جوانان‌ در امر ازدواج است.
 
رستمی بخشی از مشکلات و موانع پیش‌ روی ازدواج جوانان را ناشی از وضعیت اقتصادی و عدم توان آنان در تهیه جهیزیه دانست و گفت: فراهم‌ کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.
 
در این مراسم برنامه های متنوعی همچون مولودی خوانی، شعر و دیگر برنامه های شاد و مفرح برگزار شد.
 
همچنین در پایان این جشن به سه داماد نابینای حاضر در مراسم یک جلد قرآن به همراه شاخه گل اهدا شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها