برنامه منافقین برای حاشیه سازی علیه تیم ملی فوتبال در قطر

تعداد زیادی از بلیط های بازی‌های ایران در جام جهانی توسط عوامل وابسته به نفاق خریداری شده است.
تعداد زیادی از بلیط های بازی‌های ایران در جام جهانی توسط عوامل وابسته به نفاق خریداری شده است.
کد خبر: ۱۳۸۶۵۵۰

به گزارش جام جم آنلاین،  طبق اعلام فیفا ۲۴ تیم از ۳۲ تیم شرکت‌کننده جام‌جهانی امسال، در مسافت نزدیک به ۱۰ کیلومتر در بخشی از شهر دوحه متمرکزند اما هتل تیم ملی کشورمان از منطقه متمرکز ۲۴ تیم جداست. پیشتر اخباری از حضور خبرنگاران رسانه های معاندفارسی زبان در هتل محل استقرار تیم ایران منتشر شده بود که با اقدام به موقع از این اقدام جلوگیری شد.

طی ماه‌های اخیر فعالیت و فضاسازی گسترده‌ای برای تحت الشعاع قرار دادن جام جهانی و استفاده از فرصت این مسابقات برای اقدام علیه نظام صورت گرفته است.

مطابق آمار و اطلاعات بدست آمده حجم عمده‌ای از بلیط‌های بازی‌ های ایران در جام جهانی از مبدا کشورهای خارجی و بطور خاص فرانسه خریداری شده است که این مسوله یبانگر احتمال استفاده نفاق از این فرصت برای فضاسازی رسانه‌ای است.

همچنین نظر به آشوب‌ های اخیر و حواشی ایجاد شده در حوزه ورزش کشور و براساس رصدها، معاندین تلاش دارند تا در روزهای برگزاری جام‌ جهانی فوتبال، فضاسازی گسترده‌ میدانی و رسانه‌ای در کشور قطر انجام دهند. سردادن شعار، همراه داشتن پرچم شیروخورشید، حاشیه‌سازی برای بازیکنان و ... از جمله این موارد می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها