نماینده ولی فقیه در استان یزد:

فضای مجازی باعث ناامن شدن فضای جامعه شده است

یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: نسل جدید باید از بدو ورود به سیستم آموزشی، هویت خود را پیدا کند و این مهم با رعایت اصل تدین محقق می شود و باید در تمامی کارها و امور زندگی تفکر را مدنظر قرار داد زیرا تفکر است که باعث پیشرفت و ترقی کشور می شود.
کد خبر: ۱۳۸۶۳۴۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه نیاز به یک تحول بزرگ بسیار احساس می شود، اظهار داشت: منظور از تحول بزرگ همان اتفاقی است که امام راحل مدنظر داشتند و پشت تمام حرف ها و تصمیمات امام خمینی(ره) داستان عمیقی است

وی افزود: ریشه کنی طاغوت به صورت کامل، یکی از مهم ترین خواسته های امام خمینی (ره) بود زیرا ریشه طاغوت، قدرت دادن به حاکمیت غیر خدا بود و امام خمینی(ره) می خواستند که این ریشه غیرخدایی به صورت کامل از میان برداشته شود.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه حاکمیت مطلق برای خداست و قوانین هم قوانین الهی است، تصریح کرد: همت بلند امام خمینی (ره) در راستای تبیین حاکمیت دینی و قوانین الهی در کشور بود و تمام اقدامات ایشان برای خداوند بود

آیت الله ناصری، زنده شدن فطرت خدایی را عامل هویت یابی الهی دانست و گفت: هویت الهی باعث به وجود آمدن شخصیت الهی می شود و شخصیت الهی، انسان را در مسیر درست و تعالی حرکت می دهد و باید مسیری را طی کنیم که هویت و شخصیت الهی را در جامعه اشاعه دهیم و این حرکت باید از آموزش و پرورش آغاز شود

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت نسل جدید افزود: نسل جدید باید از بدو ورود به سیستم آموزشی، هویت خود را پیدا کنند و این مهم با رعایت اصل تدین محقق می شود و باید در تمامی کارها و امور زندگی تفکر را مدنظر قرار داد زیرا تفکر است که باعث پیشرفت و ترقی کشور می شود.

ناصری با بیان اینکه حاکمیت عقلانیت در جامعه هماهنند چراغی است که راه را روشن می کند، گفت: باید در تصمیم گیری ها منطق و تعقل را مدنظر قرار داد و باید در تمام امور به ویژه امور هنری این مهم را به جامعه نشان داد.

اردکان میزبان تئاتر خیابانی دفاع مقدس

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار گفت : در جریان های اخیر رسانه ها و افراد معاند تمام تلاش خود را کردند تا استقلال و اقتدار ایران اسلامی را زیر سئوال ببرند و پس از ناامیدی از این مورد، تلاش کردند تا ایدئولوژی ها و گفتمان های درون کشور را تغییر دهند.

فرهاد مختاری اظهارداشت: همواره از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است که جهاد تبیین در کار رسانه آفندی باشد نه پدافندی و این ضرورت اهمیت به رسانه و نقش رسانه در جهاد تبیین را نشان می دهد .  

وی با اشاره به برگزاری برنامه کشوری تئاتر خیابانی در اردکان افزود: ظرفیت های هنری، ظرفیتی است که نیاز است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها