رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری گفت: یکی از عوامل گره های ترافیکی در معابر شهری نبود ایستگاه های بارانداز در شهر پر ازدحام اهواز است.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۲۷

خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش اداره ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری اهواز، محمد کروشاوی در تشریح این موضوع که نبود ایستگاه های تخلیه بار یا بارانداز در کنار مراکز تجاری و هسته های مرکزی شهر از جمله عوامل ساختاری و سازه ای مهم و مورد نیاز در حمل و نقل بار و کالای درون شهری اهواز است گفت: با توجه به توقف های غیر مجاز درسطح شهر و بارگیری توسط ناوگان سبک حمل و نقل بار و کالا در شهر اهواز، هر روزه شهروندان در معابر شهری درگیر ترافیک و گره های ترافیکی هستند.

وی ادامه داد: حمل و نقل کالا بصورت مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط است بنابر این سیاستگذاری و برنامه ریزی باید بر اساس توسعه پایدار صورت گیرد.

کروشاوی به این نکته اشاره کرد و گفت: با این رویکرد توجه به ایستگاه های بارانداز یکی از مهم ترین مقوله های شهر اهواز محسوب می گردد و عامل حذف توقفهای ترافیکی می شود.

وی اظهار کرد: هزینه، احداث و مکانیابی ایستگاه های بارانداز بصورت خطوط ویژه در برخی از نقاط مختلف شهر به منظور تخلیه و تحویل بار در مراکز تجاری و هسته های مرکزی شهر امری است اجتناب ناپذیر و فقدان اینگونه ایستگاه ها عامل تشدید تخطی در توقف، سد معبر ناوگان حمل ونقل در معابر شهری و گاهی به صورت پارک دوبله، موجب اختلال در روانی ترافیک و مشکلات مربوط به آن می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز در خاتمه در باب رفع این مشکل گفت: با اقدامات صورت پذیرفته، این سازمان مشغول، به رای زنی با نهادهای مرتبط جهت جانمایی و احداث اینگونه ایستگاه ها در جهت روانی ترافیک شهر و تسریع در حمل نقل کالا و بار می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها