سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی اعلام کرد: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۶۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، اظهار داشت: قوه قضائیه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

ستایشی با تسلیت مجدد به خانواده این شهید دلاور گفت: با اهتمامی که صورت گرفته است دستگاه قضایی با قاطعیت و اقتدار با عاملین، مسببین و مباشرین شهادت این شهید عزیز و سایر شهدای اغتشاشات اخیر برخورد کرده و احکام شرعی و قانونی در مورد مرتکبین صادر خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم با شناخت ماهیت واقعی آشوبگران صف خود را از آنها جدا کردند، تصریح کرد: ماهیت واقعی و هدف اصلی آشوبگران چیزی جز آتش سوزی، قتل، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی نبوده است.

ستایشی افزود: هر چند غم از دست دادن انسان‌های خوب به ویژه شهدایی همچون آرمان علی وردی که همه زندگی خود را با طهارت، ایمان، اخلاق، معنویت و معرفت همراه کرده بود، بسیار سخت است اما خداوند به برکت خون این شهیدان سرافراز چهره نفاق و خدعه علیه اسلام و ولایت را آشکار نمود.

طلبه شهید آرمان علی وردی در شهرک اکباتان تهران توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها