تهیه سیستم گرمایشی و سرمایشی برای فصول گرم و سرد سال تنها بخشی از فرایند گرم کردن و سرد کردن منزل شما است. برای این که نتیجه بهتری به دست آورید، باید به نکات دیگری نیز توجه کنید. خرید کانال فلکسیبل یا کلاهک پره ای می‌تواند به شما کمک کند که عملکرد سیستم تهویه مطبوع خود را افزایش دهید.
کد خبر: ۱۳۸۵۵۸۷

مهم تر از خرید این لوازم جانبی، محلی است که این لوازم را از آن تهیه می‌کنید. تهویه مارکت می تواند این لوازم جانبی را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. کافی است که تا انتهای مقاله با ما باشید و سپس سری به وبسایت تهویه مارکت بزنید تا بتوانید بهترین گزینه ها را برای سیستم تهویه خود تهیه کنید.

کانال فلکسیبل و نقش آن در تهویه مطبوع

حتما شما هم نام لوله یا کانال فلکسیبل را بسیار شنیده ‌اید. این نوع کانال‌ ها مصارف بسیاری دارند و در هر کجای منزل که احساس نیاز کردید، می‌ توانید از آن ها استفاده کنید، اما اغلب از این لوله‌ ها در سیستم تهویه مطبوع بهره می برند. این کانال‌ ها عملکرد سیستم تهویه را تقویت کرده و آن ها را در مقابل آسیب مقاوم‌ تر می کنند.

درست است که کانال فلکسیبل را به راحتی می‌ توانید نصب کنید؛ اما این تنها حسن آن نیست. بیشترین نقشی که  لوله‌ های فلکسیبل در سیستم تهویه دارند، مقاومت در برابر مواد شیمیایی است که از مواد اولیه استفاده شده در ساختار این لوله ناشی می شود. این عامل باعث می ‌شود تا سیستم لوله‌ کشی در مقابل طیف وسیعی از آسیب ‌ها محافظت شود و در نتیجه، عمر و عملکرد آن‌ها افزایش پیدا کند.

طریقه ساخت کلاهک پره ای

کلاهک پره ای در واقع محافظی است که برای انتهای لوله دودکش موتورخانه ها استفاده می شود. این ابزار از بخش های مختلفی تشکیل می ‌شود که کلاهک، پایه و گریل خروجی هوا از جمله آن ها به حساب می آیند. جنس این تجهیزات اغلب از ورق گالوانیزه بوده که با یک لایه رنگ کوره ای الکترو استاتیک پوشانده شده است.

اغلب قطر کلاهک پره ‌ای بر اساس نیاز موتورخانه دودکش تعیین می ‌شود. برای مواردی که حرارت دودکش بسیار زیاد است، از مدلی استفاده می شود که ضخامت بیشتری دارد، با این حال بهتر است که در هنگام خرید نظر متخصصان تهویه مارکت را نیز جویا شوید.

دریچه دسترسی فن کویل چیست

مهم ترین بخش یک فن کویل دریچه دسترسی آن است که به شما و تعمیرکاران کمک می‌کند تا به سادگی بتوانید سیستم درونی را بازبینی یا تعمیر کنید. در واقع، بخش بیرونی فن کویل که شما آن را در سقف مشاهده می کنید، دقیقا دریچه دسترسی فن کویل است که در آلیاژهای مختلف و طرح های متنوع در بازار وجود دارد.

در هنگام خرید دریچه دسترسی فن کویل به طول و عرض دریچه و تراز بودن آن دقت کنید‌. در کنار این موارد نیز باید بررسی کنید که این محصول تولید کدام شرکت است. تهویه مارکت یکی از بهترین تولید کننده های این دریچه است که آن را در آلیاژهای با کیفیت و تنوع کافی در اختیار شما قرار می دهد.

دمپر ضد حریق در چه مواردی به کار می رود

دمپرها انواع مختلفی داشته که هر کدام کاربرد خاصی دارند و موارد مصرف مختلفی را شامل می‌شوند. دمپر ضد حریق یکی از انواع محصولاتی است که در سیستم‌ های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد و مسئول حفاظت از این سیستم در مقابل حریق و آتش سوزی است. زمانی که دمای اتاق به آستانه تعیین شده دمپر برسد، این تجهیزات به صورت خودکار بسته می شوند. در طراحی دمپر اتصالی وجود دارد که در زمان حریق ذوب می شود و در نتیجه، دمپر را می‌بندد.

دمپر ضد حریق را در کانال کشی هایی استفاده می‌کنند که احتمال نفوذ حرارت از مجرای مورد نظر وجود داشته باشد. این دمپرها مانع از نفوذ حریق می شوند و از شدت گرفتن آتش سوزی جلوگیری می‌ کنند. زمانی که این پره ها بسته می ‌شوند، هوا نیز قابل انتقال نیست. نکته مهم در انتخاب دمپر ضد حریق این است از محلی آن را تهیه کنید که مطمئن باشید محصول را با آلیاژ ضد حریق در اختیارتان قرار می‌دهند تا هیچ خطری شما را تهدید نکند.

.

.

دمپرهای ضد حریق مانع از انتقال آتش می‌شوند

کلاهک دودکش چیست

شاید شما بارها کلاهک دودکش را دیده باشید؛ اما دقیقا ندانید که این کلاهک ها چیست و چه فایده ای دارد. این تجهیزات برای محافظت از دودکش منازل یا موتورخانه‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. اغلب این ابزار را باید از موادی تهیه کرد که مقاومت بالایی داشته باشند؛ به همین دلیل، کلاهک های دودکش را از جنس فولاد ضد زنگ، مس یا ورق گالوانیزه تهیه می‌ کنند.

کلاهک دودکش در قسمت بالایی قرار می ‌گیرد و در انواع مختلفی تولید می ‌شود. این ابزار اغلب در اندازه‌های استاندارد و در دو بخش مشبک و کلاهک تهیه شده ‌اند. کلاهک بر بالای قسمت مش یا مشبک قرار می گیرد تا مانع از ورود حیوانات یا باران به قسمت‌های پایینی دودکش شود.

اگر می‌خواهید دودکش خود را در بهترین حالت نگهداری کنید، لازم است که از بهترین کلاهک دودکش استفاده کنید. برای این کار به شما توصیه می‌ کنیم که سری به سایت تهویه مارکت بزنید. در این مجموعه می ‌توانید بهترین کلاهک‌ هایی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما طراحی و تولید شده اند.

.

.

کلاهکهای دودکش از دو بخش تشکیل شده اند

 

آسان ترین و مطمئن ترین شیوه تهیه سیستم های تهویه

سیستم های تهویه و نحوه کارکرد آن ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده؛ چراکه مستقیما با سلامت افراد در ارتباط هستند و کوچک ترین نقص در عملکردشان می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، اگر شما هم نیاز دارید تا سیستم تهویه یا دودکش خود را به نحوی تنظیم کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشد، باید لوازم جانبی آن را با کیفیت بیشتری انتخاب کنید.

در این راستا، انتخاب محل مناسب برای خرید حائز اهمیت است. مجموعه های مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که یکی از بهترین آن ها مجموعه تهویه مارکت است. این مجموعه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید این تجهیزات و کادر مجرب قادر است که نیاز شما را به بهترین نحو برآورده سازد و شما را در یک خرید عالی متناسب با شرایط خود راهنمایی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها