رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

دستگیری سارقان خشن گردنبند در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان خشن گردنبند در شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۵۵۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اواخر مهرماه سال جاری، با وقوع چندین فقره گردنبندقاپی در خیابان‌های شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، ۲ مرد جوان با یک موتورسیکلت قرمز رنگ اقدام به سرقت گردنبند از مال باختگان کرده و این اعمال مجرمانه را با خشونت بیش از اندازه به اجرا گذاشتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بدین ترتیب کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی کشف جرم، چهره و هویت متهمان سابقه‌دار را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان اداره گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در غرب استان تهران شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر گردنبندقاپی در شرق تهران اعتراف کردند و اموال مسروقه در مخفیگاه این ۲ مرد جوان نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایرشاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها