جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد تا ۱۵ روز آینده بارش چندان قابل توجهی برای کرمانشاه داشته باشیم، گفت: بارش سامانه‌ای که اکنون جو استان را تحت تاثیر قرار داده چشمگیر نیست.

وی افزود: حداقل تا حدود ۱۵ روز آینده سامانه بارشی قابل توجی که بارش موثر ایجاد کند نداریم، البته نباید فراموش کرد که دقت پیش‌بینی‌های بلندمدت نسبت به پیش‌بینی‌های هفتگی کمتر است و احتمال خطا دارد.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه درباره سامانه بارشی که از اواخر روز گذشته(هشتم آبان) کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده نیز خاطرنشان کرد: به نظر نمی‌رسد این موج ناپایدار، بارش چندان قابل توجهی برای استان داشته باشد.

زوراوند یادآور شد: این سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه(۱۰ آبان) در جو استان فعال است و احتمال بارش ناشی از آن امروز  و در نیمه شمالی و نواحی شرقی کرمانشاه بیشتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: چون احتمال بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان وجود دارد، چنانچه معابر شهری آمادگی کافی نداشته باشد احتمال وقوع آبگرفتگی معابر وجود دارد.

زورآوند از افت دمای شهرهای مختلف استان طی روزهای آینده و با عبور این موج ناپایدار و کاهش پوشش ابرها خبر داد و تاکید کرد: افت دمای روزانه و شبانه را از فردا تا اواخر هفته خواهیم داشت که این افت به صورت تدریجی رخ داده و در مجموع به حدود سه تا چهار درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.