اولین وعده ساپینتو محقق شد

ببینید | استقلال قهرمان سوپرجام شد

سرپرست كمیته مسابقات سازمان لیگ

ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام نداریم

برنامه صبح و ورزش امروز در گفتگویی با سهیل مهدی سرپرست كمیته مسابقات سازمان لیگ به موضوع انتخاب ورزشگاه باهنر كرمان برای برگزاری مسابقه سوپرجام پرداخت.
کد خبر: ۱۳۸۵۰۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو ورزش؛ سهیل مهدی، سرپرست كمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش در خصوص مكان برگزاری مسابقه سوپرجام اظهار كرد: روزهای محدودی برای انتخاب داشتیم. به دلیل فشردگی برنامه باید تغییراتی انجام می‌دادیم. پانزده روز پیش به این نتیجه رسیدیم.

سهیل مهدی بیان كرد: این تصمیم كه مسابقات بدون تماشاگر باشد هفتگی اعلام می‌شود.

وی درباره انتخاب ورزشگاه باهنر كرمان تصریح كرد: تصمیم بر این شد شهر ثالث انتخاب شود. تبریز و اصفهان اولویت اول ما بود، اما زمین چمن نقش جهان مناسب نبود و شرایط فراهم نشد. در نهایت با همكاری وزارت كشور كرمان انتخاب شد.

او با اشاره به نارضایتی تیم‌ها گفت: در مورد كیفیت زمین چمن نارضایتی بود كه قول دادند شرایط را مساعد كنند. مشكل هتل نیز حل شد.

سهیل مهدی درباره چرایی انتخاب كرمان با وجود چمن مشكل‌دار افزود: در ورزشگاه امام رضا (ع) به دلیل اتفاقی كه در آخرین بازی افتاد جمع بندی شد كه نمی‌توان در آنجا مسابقه را برگزار كرد. نساجی حاضر نبود در آزادی بازی كند و ورزشگاه وطنی هم آمادگی و تجهیزات لازم را نداشت.

سرپرست كمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: مشكل اولیه این است كه ورزشگاه خوب در ایران برای سوپرجام نداریم. حقیقت این است اصلا زیرساخت مناسب برای مسابقات فوتبال نداریم و زمین‌های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها