امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: از دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه مطالبه می کنیم که با قاطعیت با اغتشاشگران و حامیان آنها برخورد کنند و ملّت ایران پشتیبان اقدامات آنها خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۸۴۹۳۷
به گزارش جام جم آنلاین تهران، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: انسان مؤمن هر سخن و مطلبی را بدون تحقیق و بررسی قبول نمیکند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: جبهۀ باطل تلاش میکند با انواع شگردهای رسانه ای و پخش شایعه، در جنگ شناختی، فکر و اندیشه مردم را مدیریت کند تا اراده ملّت ایران را در مسیر پیشرفت خود تضعیف کند.

وی تصریح کرد: اینکه ده ها شبکه ماهواره ای رایگان توسط دشمنان وجودی ملّت ایران تأسیس میشود، برای این هدف است وگرنه کسانی که داروی بیماران ما را تحریم میکنند، دلسوز ملّت ایران نیستند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: با اینکه در دنیای امروز استفاده از شبکه های ماهواره ای با هزینه است ولی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، توسط دشمنان ملّت ایران،‌ رایگان در اختیار قرار میگیرد؛ آیا به اخبار دشمن میشود اعتماد کرد؟

وی عنوان کرد: پدافند غیر عامل یک اصل همیشگی برای ملّت ایران است، چرا که با توجه به شرائط جغرافیایی و ثروت عظیم ملّت ایران و نظام استکبار ستیز، همیشه مورد تهدید و تهاجم هستیم.

حجت الاسلام حیدری افزود: غیر عامل یعنی مجموعه اقدامات غیر مسلحانه که موجب افزایش بازدارنگی و کاهش آسیب پذیری در مقابل تهدیدات نظامی دشمن میگردد.

امام جمعه فیروزکوه تاکید داشت: لازم است مسئولان محترم به ویژه آموزش و پرورش، نسبت به آشنایی مردم به این اصل مهم اقدامات مؤثر و جدی انجام دهند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به حادثه اخیر در حرم حضرت شاهچراغ گفت: جنایت شقاوت آمیز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و شهادت مردان و زنان و کودکان بیگناه، دل ملّت ایران را داغدار کرد؛ در این حادثه به حرم اهل بیت علیهم السلام هتک حرمت شد در حالیکه ما ملّت امام حسینیم و حرم برای ما مهم است.

امام جمعه فیروز‌کوه عنوان کرد: آن کودک یکساله چه گناهی کرده بود که در خون خود غلطید و آرتین کوچک چه گناهی داشت که در کودکی پدر و مادر و برادرش را از دست داد؛ ما از این خونها و هتک حرمت ها نخواهیم گذشت.

وی بیان داشت: سلبریتی هایی که به خاطر فوت غمبار خانم مهسا امینی، یقه دریدند، کجا هستند؟ مگر این شهدا جزو ملّت ایران نیستند؟‌ چرا همدردی شما، همیشه مطابق میل آمریکا و دشمنان ملّت ایران است؟!!!

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: قطعا اغتشاشگران و حامیان آنها، شریک جرم این حادثه تروریستی هستند،‌ چرا که با ایجاد فضای نا امن و هرج و مرج، زمینه را برای اقدام تروریستی فراهم کردند.

وی تصریح کرد: رسانه های بیگانه و شبکه های ماهواره ای،‌ در ابتدا تلاش کردند که حیله های رسانه ای، این اقدام تروریستی را به نظام اسلامی نسبت بدهند ولی با اعلام رسمی داعش و قبول این جنایت،‌ رسوا گشته و مجبور به اعتراف شدند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: رهبر عزیزمان در پیام تسلیت خود،‌ یک مأموریت ویژه به دستگاه های امنیتی و قوه قضائیه، فعالان عرصه فکر و تبلیغ و آحاد ملّت ایران دادند که همگی ید واحده باشیم، چرا که دشمن، همبستگی ملّت ایران را هدف قرار داده تا به ایران متحد و قوی ضربه وارد کند.

وی عنوان کرد: فعالان عرصه فکر و تبلیغ،‌ باید با جهاد تبیین حقایق را روشنگری کنند و حصار تبلیغات دشمن را بشکنند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: از دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه مطالبه میکنیم که با قاطعیت با اغتشاشگران و حامیان آنها برخورد کنند و ملّت ایران پشتیبان اقدامات آنها خواهند بود؛ چرا که آشوبگران در مقابل موج عظیم ۸۵ میلیونی ملّت ایران، عددی نیستند که بخواهند آرامش را از آنها سلب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها