شهردار بندرعباس گفت : شهربازی یکی از خواسته‌های اصلی مردم بندرعباس است و همه مجوزها و استعلامات گرفته شده است.
شهردار بندرعباس گفت : شهربازی یکی از خواسته‌های اصلی مردم بندرعباس است و همه مجوزها و استعلامات گرفته شده است.
کد خبر: ۱۳۸۴۹۰۷

هرمزگان-جام جم انلاین-شهردار بندرعباس گفت : شهربازی یکی از خواسته‌های اصلی مردم بندرعباس است و همه مجوزها و استعلامات گرفته شده است.

 

پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری با دستور کار صورت جامع درآمد و هزینه ۶ ماهه اول ۱۴۰۱ شهرداری بندرعباس ، نحوه سرمایه گذاری پروژه شهربازی بندرعباس ، تفاهمنامه خواهر خواندگی بندرعباس با شهر بندری کورینتو نیکاراگوئه و اختصاص بودجه به مبلغ ۷ میلیارد تومان در پی تفاهمنامه سه جانبه بین استانداری هرمزگان ، شهرداری بندرعباس و دادگستری هرمزگان جهت کمک به احداث ساختمان دستگاه قضایی در شهر بندرعباس برگزار شد.

 

مهدی نوبانی در این جلسه با تقدیر و تشکر از همراهی اعضای شورای شهر با شهرداری بندرعباس بیان کرد : رسیدن به یک شهر پیشرفته، مستلزم داشتن امکانات و همکاری تمامی شهروندان و مسئولان آن شهر است و شهر بندرعباس با توجه به رشد جمعیت و افزایش وسعت، نیازمند توسعه زیر ساختهای شهری است.

 

شهردار بندرعباس گفت : شهربازی یکی از خواسته‌های اصلی مردم بندرعباس است وهمه مجوزها و استعلامات گرفته شده است و طرح اولیه و جانمایی دستگاه‌ها نیز آماده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها