همزمان با سالگرد تدفین دو شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مراسم بزرگداشت این شهدا با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید برگزار شد.
همزمان با سالگرد تدفین دو شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مراسم بزرگداشت این شهدا با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۸۹۱

هرمزگان-جام جم انلاین-همزمان با سالگرد تدفین دو شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مراسم بزرگداشت این شهدا با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید برگزار شد.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این مراسم گفت: نسل جوان باید با مطالعه و شناخت درست، انقلاب اسلامی را بشناسد.


علیرضا کیخا افزود: مکتب بسیج، پر از مهربانی است که تجسم آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که از هیچ خدمتی به مردم و بویژه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس دریغ نمی‌کرد.


وی گفت: انقلاب اسلامی متفاوت‌ترین انقلاب تاریخ است و منجر به برپایی حکومتی شده است که اگر جهان در برابر آن بایستد نیز ما دست از آن نمی‌کشیم.

 

کیخا افزود: دشمن روزی از فروش سیم خاردار و موشک به ما جلوگیری می‌کرد، اما امروز ما بهترین موشک‌ها و پهپاد‌ها را می‌سازیم و در این زمینه خودکفا هستیم.


وی گفت: دشمن در حوادث دانشگاه‌ها بدنبال مظلوم نمایی و سوءاستفاده از احساسات جوانان است، اما بداند که این انقلاب حوادث سخت‌تر از این را نیز پشت سر گذاشته و نمی‌تواند در حرکت انقلاب خللی وارد کند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این مراسم گفت: پنجم آبان ماه امسال هفتمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در محوطه پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و امشب مراسم بیعت دوباره با آرمان‌های شهدا برگزار شد.

 

رضا افضلی پور افزود: این مراسم با همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور بیش از چهارصد نفر از دانشجویان و اساتید برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها