محکومیت جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ از سوی مراجع تقلید
جنایتکاران کیفر اعمال خود را خواهند دید

محکومیت جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ از سوی مراجع تقلید

حسن هانی‌زاده، تحلیلگر حوزه غرب آسیا در گفتگو با «جام‌جم» عنوان کرد

فعال‌شدن گروهک‌های تروریستی برای بی‌ثبات‌سازی

حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل منطقه درباره اهداف اقدام تروریستی جنایتکارانه گروهک داعش علیه زائران حرم حضرت شاهچراغ شیراز به جام‌جم گفت: این اتفاق حاکی از آن است که آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود پس از ناامیدی از تضعیف ایران اکنون فاز جدید تروریستی را کلید زدند و این اقدام با هدف انتقام‌گیری از ایران و جایگاهی که کشورمان در طول سال‌های گذشته به دست آورده صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۳۸۴۶۸۹
این کارشناس حوزه دنیای عرب وقوع حادثه تروریستی دیروز را ناشی از تلاش محور غربی، عبری و عربی به منظور ضربه‌زدن به محور مقاومت دانست و تاکید کرد: آن‌ها به منظور به‌آ‌شوب‌کشاندن کشور دست به یکسری اقدامات بی‌ثبات ساز زدند تا بواسطه آن شرایط برای این اقدام جنایتکارانه فراهم شود. وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که انتقال گروهک‌های تروریستی داعش از سوریه و عراق به افغانستان و همچنین تحرکات مشکوک در حوالی مرز‌های شرقی کشور طی چند روز اخیر نشان می‌دهد قدرت‌های استکباری و آمریکا و رژیم صهیونیستی که در پشت این حادثه هستند تلاش‌شان بر این است که از طریق ایجاد یک سلسله ناامنی در داخل ایران، کشورمان را درگیر یکسری مسائل داخلی بکنند تا در حقیقت موجب تضعیف محور مقاومت شوند.

هانی‌زاده با اشاره به پیروزی‌های اخیر حزب‌ا... در لبنان برای وادارکردن رژیم صهیونیستی به اعتراف درباره دریای مدیترانه و سفره‌های گازی کاریش و همچنین آتش حماس و جهاد اسلامی با دولت بشار اسد و صدور بیانیه الجزایر برای تشکیل یک جبهه گسترده علیه رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: همه این‌ها نشانه قدرت محور مقاومت بوده که باعث وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها