سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون یوآنی چینی‌ها در سرخس
با امضای قرارداد بین آستان قدس رضوی و سرمایه گذار چینی؛

سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون یوآنی چینی‌ها در سرخس

معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: تحقق ۲۶ هزار طرح اشتغالزایی در سطح کشور، مهمترین دستاورد حمایتهای این بنیاد در حوزه کارآفرینی از ابتدای امسال تاکنون است.
معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: تحقق ۲۶ هزار طرح اشتغالزایی در سطح کشور، مهمترین دستاورد حمایتهای این بنیاد در حوزه کارآفرینی از ابتدای امسال تاکنون است.
کد خبر: ۱۳۸۴۶۷۲

خراسان رضوی - جام جم آنلاین - مرتضی نیازی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه بررسی ظرفیتهای اشتغالزایی گناباد برای برخورداری از تسهیلات حمایتی بنیاد برکت طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقق و اجرای یکصد هزار طرح اشتغالزایی در ۴۵۰ شهرستان در سطح کشور ، رویکرد مهم این بنیاد است که از این تعداد ۲۶ هزار طرح عملیاتی شده و بقیه در مرحله تامین منابع مالی هستند و تا پایان سال جاری محقق می شوند.وی بیان کرد: این  متقاضیان دارای شرایط اشتغالزایی و کارآفرینی از ابتدای امسال تاکنون در مجموع از ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بنیاد برکت در سطح کشور برخوردار شدند.
معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت کشور بیان کرد: بنیاد برکت علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینی تسهیلاتی را هم در بخش ساخت مسجد و مدرسه پرداخت می‌ کند و طرحهای مربوطه بعد از انجام بررسی های لازم مشمول حمایت قرار می گیرند.
۱۰۰۰ طرح در گناباد و بجستان مشمول تسهیلات حمایتی
رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی هم به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب این استان به عنوان نقاط هدف اصلی بنیاد برکت کشور انتخاب شدند و یک هزار طرح در ۲ شهرستان هدف گذاری شده و طی امسال مشمول تسهیلات حمایتی این بنیاد قرار می گیرند.
محمد صفایی دلویی افزود: شهرستانهای گناباد و بجستان علاوه بر بنیاد برکت از مناطق اصلی هدف مورد حمایت بنیاد علوی قرار دارند و امسال تسهیلاتی در بخشهای خرد خانگی و کارگاهی به آنها پرداخت می‌شود.
فرماندار گناباد هم با اشاره به رویکردهای دولت سیزدهم و آیت الله رییسی، رییس جمهور و استاندار و مسوولان  اجرایی استان خراسان رضوی در زمینه اشتغال و کارآفرینی بیان کرد:  این مساله در این شهرستان هم مورد توجه خاص قرار دارد و از همه ظرفیتهای موجود برای در این زمینه استفاده می شود.
رضا نصیری افزود: یک صد جلسه کارگروه اشتغال و حتی برخی موارد یک جلسه برای بررسی و رفع مشکلات یک کارآفرین از ابتدای امسال تاکنون در گناباد تشکیل شده که با اهتمام مسوولان تنگناهای آنها رفع شده است.
وی با اشاره به پیگیریهای خاص نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برای جذب منابع اعتباری و پرداخت تسهیلات حمایتی از منابع مختلف و به خصوص بنیادهای برکت و علوی برای حمایت از طرحهای کارآفرینی و اشتغال گفت: گناباد بر اساس بررسی‌های سامانه رصد مقامهای اول و دوم را در زمینه حمایت از طرحهای اشتغالزایی در سطح استان خراسان رضوی کسب کرد.
مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها