مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

انهدام باند متکدیان حرفه‌ای در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی و جمع‌آوری باند متکدیان حرفه‌ای اتباع خارجی در شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۴۶۵۸
 

جام جم آنلاین اصفهان ؛ روح‌الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: روزانه تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی از کشورهای دیگر به‌خصوص پاکستان و افغانستان در اصفهان با تکدی‌گری چهره شهر را مخدوش می‌کنند و به همین دلیل طرح جمع‌آوری متکدیان خارجی به صورت ویژه در دستور کار مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری قرار گرفت.

او از شناسایی و جمع‌آوری باند متکدیان حرفه‌ای اتباع خارجی در شهر خبر داد و افزود: در طرح جمع‌آوری متکدیان خارجی با شناسایی مخفیگاه‌های این افراد در چند نقطه از حاشیه شهر و طی هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های مربوطه، حکم قضائی دریافت شد و با حضور عوامل انتظامی، تمام متکدیان خارجی جمع‌آوری و تحویل اردوگاه اداره اتباع خارجی شدند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به منظور پاکسازی و زدودن نازیبایی‌ها از چهره شهر، همچنین کاهش معضل تکدی‌گری، با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، روزانه مأموریت‌ها و اقدامات ویژه‌ای در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

او از شهروندان خواست تا از پرداخت هرگونه وجه یا کمک به افرادی که به صورت حرفه‌ای و در پوشش افراد نیازمند بر سر چهارراه‌ها و معابر تکدی‌گری می‌کنند، اجتناب کنند و کمک‌های خود را به مؤسسات و نهادهای خیریه معتبر تحویل دهند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها