پسر جوان وقتی با دستبرد به خانه عمویش پولدار شد، تصمیم گرفت به رابطه‌ خود با دختر مورد علاقه‌اش پایان دهد و با دختر پولداری ازدواج کند اما کارآگاه‌بازی دختر جوان راز دزدی او را فاش کرد.
کد خبر: ۱۳۸۴۴۹۳
به گزارش جام جم آنلاین ، اوایل تیر امسال تاجر معروف و پولداری با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه ۳۴ تهران شکایت کرد خانه‌اش در شمال تهران سرقت شده است.

با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال و با تحقیقات از شاکی معلوم شد او زمانی که برای تجارت به اروپا سفر کرده، خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته و اشیای عتیقه و آنتیک که ارزش چندمیلیاردی داشته به سرقت رفته است. بعد از شکایت او ماموران خانه وی را مورد بررسی قرار دادند که معلوم شد قفل در ورودی خانه ویلایی‌اش تخریب شده و فیلم دوربین‌ها نیز نشان می‌دهد مردی نقابدار وارد خانه شده و با ریختن اموال دزدی در گونی از آنجا فرار کرده است. همزمان با آغاز تحقیقات و به فاصله سه ماه دو مرتبه دیگر خانه شاکی مورد دستبرد قرار گرفت و در تمام سرقت‌ها مردی نقابدار حضور داشت.

این در حالی بود که روز جمعه گذشته دختر جوانی به پلیس آگاهی تهران رفت و راز دزد خانه شاکی را فاش کرد و گفت: با پسری یک‌سال قبل در اینستاگرام آشنا شده و قصد ازدواج داشتیم. وضع مالی‌اش خوب نبود و به دنبال پولدارشدن بود. از چند ماه قبل به من گفت با عمویش به خارج می‌رود و تجارت می‌کند. بعد از چند ماه که با هم ملاقات کردیم وضع مالی او عوض شده و با خودروی مدل‌بالا آمده بود. با هم حرف زدیم و خواست او را فراموش کنم، چون می‌خواهد با دختر پولداری ازدواج کند. به رفتارش مشکوک شده و سراغ دوست او رفتم و فهمیدم شهاب وی را هم ترک کرده و از طریق مرد خلافکاری به خانه عمویش دستبرد زده و با پول فروش این اموال پولدار شده است. با این سرنخ ماموران دو روز پیش به خانه متهم جوان رفتند و او بازداشت شد. شهاب گفت: وسوسه تصاحب اموال عمویم به جانم افتاده بود. سراغ دوست خلافکارم رفتم و او به من آموزش دزدی داد و سه باری که عمویم برای تجارت به اروپا رفته بود از خانه‌اش سرقت کردم.
با اعتراف متهم به سرقت‌های سریالی از خانه عمویش او روانه زندان شد و تحقیقات ادامه دارد.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها