مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

نصب بیش از ۳۲۵۰ انشعاب گاز در لرستان

خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرعامل شرکت گاز لرستان از نصب بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ انشعاب گاز در شش‌ماهه اول امسال خبر داد.
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرعامل شرکت گاز لرستان از نصب بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ انشعاب گاز در شش‌ماهه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۴۴۶۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان مهندس گودرزی اظهار کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری تعداد ۷۵۰ انشعاب در مناطق شهری و تعداد ۲۵۰۰ انشعاب در مناطق روستایی استان نصب شده است.
وی تصریح کرد: با گازدار شدن ۱۹۳ روستا از زمان شروع به کار دولت سیزدهم، نصب انشعاب برای کلیه روستاها انجام شده و پیش‌بینی می‌شود نصب انشعاب برای روستاهای گازدار شده هفته دولت سال جاری تا پایان آبان ماه به پایان برسد.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: رضایتمندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارائه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان جز مهم‌ترین اولویت‌ها است و امیدواریم در سال جاری بتوانیم در تمامی حوزه‌های گازرسانی اعم از شهری، روستایی و صنایع جزء و عمده استان، بیش‌ازپیش شاهد خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز باشیم.
گودرزی با تأکید بر اینکه مشترکین با رعایت اصول ایمنی گاز، سلامتی خود و خانواده را در فصول سرد بیمه می‌کنند گفت: شرکت گاز لرستان، با ارائه نکات ایمنی و مصرف بهینه در قالب مستندهای گزارشی، انیمیشن، اینفو گرافی، نصب بنر و اخبار به‌منظور اطلاع‌رسانی فراگیر، اقدام به فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی جهت هم استانی‌ها می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها