یک مسئول:

۱۱ آسانسور هتل‌های کرمانشاه پلمب می‌شود

یاسر مرادی ، با اشاره به وضعیت استاندارد آسانسورها در کرمانشاه، اظهار کرد: طی ۱۳۰۰ بازرسی فنی که از آسانسورهای استان در نیمه اول امسال صورت گرفت، برای ۴۱۷ آسانسور تاییدیه ایمنی و کیفیت صادر شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۳۷۸

جام جم آنلاین؛ رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از پلمب یازده آسانسور هتل‌های کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه در این مدت پلمب تعدادی از آسانسورهای غیراستاندارد سطح استان از جمله آسانسور یکی از پاساژها را داشتیم، افزود: بزودی آسانسورهای دیگری که شرایط ایمنی و استاندارد لازم را ندارند نیز پلمب خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه آسانسور بیمارستان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، پاساژها و هتل‌ها را در اولویت رصد و نظارت اعلام و تاکید کرد: وضعیت آسانسور برخی از بیمارستان‌های کرمانشاه دچار چالش جدی است  که البته با فشارهایی که استاندارد به آنها وارد کرده اصلاحاتی انجام داده و از حالت غیرایمن خارج شده اند، اما هنوز با استاندارد فاصله دارند.

مرادی یادآور شد: برخی آسانسورهای دستگاه‌های دولتی نیز غیراستاندارد است که احتمالا به زودی نسبت به پلمب آنها اقدام خواهیم کرد و برخی نیز با توجه به اخطارهایی که به آنها داده شده نسبت به رفع نواقص اقدام کردند.

وی تاکید کرد: در زمینه استاندارد آسانسور هتل‌ها نیز به زودی یازده آسانسور هتل‌های کرمانشاه پلمب خواهد شد که حکم آن نیز اخذ شده است.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه در زمینه ایمنی آسانسورها هیچ چشم پوشی نداریم، افزد: این موضوع به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و با تمام آسانسورهای غیراستاندارد برخورد خواهد شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها